Julenisse along 2007.

Denne veka har eg strikka Nisser og Gnomer. Så uff å uff å atter uff, i dag er det montering som står for tur. Har sikkert 1000 ender og tråder som skal festast. Etterpå skal dei i vaskemaskina og tovast før eg må stuffe dei. Kjem tilbake med det ferdige resultatet en annan dag 🙂

Mangla litt rødt garn som eg etterlyste på HB, og i går kom det pakke fra Grethe Kristin med nøste eg mangla og en søt liten hekla rosett. Her er resten av garnet… Tusen takk for hjelpa Grethe Kristin 🙂

Så har eg strikka en Gnom til, denne gangen fikk eg til føttene, med god hjelp av Jordbærsol og Ida. Tusen takk til dere også.

Published in: on november 18, 2007 at 11:44  Comments (10)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2007/11/18/julenisse-along-2007/trackback/

RSS feed for comments on this post.

10 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Så fine nissar og gnomar du har strikka denne veka!
    Kjekt å sjå bilde av yngstemann også! Min gut nr. fire som blir fire år i februar, blei også født for tidleg. Men ikkje så mykje som din. Vatnet gjekk 2 mnd. før termin, men eg låg på sjukehus 9 dagar etter det før dei sette igang fødselen. Han var 2,4 kilo.

  2. Jeg er stadig helt målløs over produktiviteten her i gården ! Jeg holder på med litt julegaver, så det blir lite oppdatering hos meg for tiden.

  3. Så utrolig mange nisser. Du får finne noe godt å se på på tv mens du fester trådene. Det bruker å funke for meg.

  4. Bøyer meg imponert i støvet. Hadde kanskje klart å ha tålmodighet til å lage EIN slik nisse, men så mange!

  5. Hei! Ser ut for at du har en jobb foran deg, ja… 🙂 Ha en fin uke!

  6. Jøje meg hva du får til! Jeg er imponert! Gleder meg til å se dem ferdig!

  7. Det var litt av en gjeng! Fine nisser, de blir nok populære. 🙂

  8. Oisann! Her ligger det litt arbeid bak deg og en god del foran deg 🙂 Lykke til….

  9. Det var godt det holdt med et nøste da.Gleder meg til å se alle ferdig.
    Tusen hjertlig takk for overaskelsen i posten nå skal jeg nok få strikket spiralsokker.Jeg ble kjempeglad og gutta mine kunne ikke skjønne at jeg ble så blid av å få to garn nøster.Tusen takk igjen dette satte jeg veldig pris på.

  10. Så fine nisser dette blir,,,litt puttel å feste alle trådene men ressultatet blir flott.


Legg igjen en kommentar

