Fleire sokker. More socks.

Denne veka har eg strikka 3 par sokker, som skal bli Julegaver. Har hatt et mål om å strikke et nøste for dag, 95 meter, og det har eg klart. Men skal nok strikke et par til før eg er ferdig. Fortsatt strikka i Robust på pinne 3,5.

This week I have knitted 3 pair of socks. I have knit them in Robust and used stitches nr 3,5. This is Christmas present. But I have to knit a couple of pair more.

Published in: on desember 9, 2007 at 12:30  Comments (4)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2007/12/09/fleire-sokker-more-socks/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Nydelige sokker, og den lua var veldig tøff! Ønsker deg en fortsatt fin adventstid =)

  2. Jeg imponeres stadig over din produktivitet !
    Flotte sokker ! Mine firestarter er enda ikke ferdige,
    holder på med en arangenser, voksen str. som jeg ikke kan vise frem før etter jul…
    Ha en fortsatt produktiv førjulstid !

  3. wow , du er skikkelig produktiv. Skikkelig fine sokker.

    Ønsker deg en fortsatt produktiv og herlig advent.

  4. How on earth did you manage to knit 3 pairs of socks in 1 week? I can’t knit that fast. Wow
    Hope you are doing well.
    Mvh Stacy


Legg igjen en kommentar

