Tova sitteunderlag. Felting.

Eg har testa ut litt toving. Skal ha Juleverksted på jobben, og Ungdomsskuleelevane skal tove Sitteunderlag og mus. Eg har ansvaret for denne gruppa og måtte da sjølvsagt teste ut dette på førehand. Eg brukte ei langpanne som eg hadde tyll i botnen og la ulla lagvis før eg begynte å tove.  Det tova seg veldig godt, men det var endel arbeid med det.

I shall have Christmas workshop at the School I work. And the students shall felt this thing to sit on when they are outside on mountai trip.

Så tova eg denne brikka, kanskje det blir et bilde…

Published in: on desember 10, 2007 at 21:59  Legg igjen en kommentar  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2007/12/10/tova-sitteunderlag-felting/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Legg igjen en kommentar

