Oppdatering. Updating.

Den siste veka har det vore litt handarbeidstørke. Den største grunnen til det, er at eg har bestilt nye glass i brillene mine. Så denne veka har eg hatt endel haudeverk og nakkesmerte, synet mitt hadde endra seg ganske mykje sidan sist eg testa det. Eg skulle bruke opp att den gamle innfatninga, dermed har og er eg fortsatt brilleløs… Så skulle eg teste ut nye maskina, men det vart også en liten nedtur, når eg søren plystre ikkje fikk den til å sy fint. Ellers har eg og er eg fortsatt gressenke, ergo eg har vaska hus, børe ved, kjøpt Juletre og baka. Men no i kveld er alt i rute og freden har senka seg i heimen. Gubben kjem heim i morga, dersom tåka letter på Gardermoen… (Eg har strikka et par sokker denne veka…)

A little updating from the last week. I have not done so much, because I have order new glasses for my spectacles. But I did not order new spectacle frame, so I have been without my glasses this week. My husband is working abroad, but will come home tomorrow. So then Christmas Eve can come… (I have knit only one pair of socks this week…)

Published in: on desember 22, 2007 at 22:13  Comments (10)  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2007/12/22/oppdatering-updating-8/trackback/

RSS feed for comments on this post.

10 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. De sokkene dine ser så utrolig gode ut!
    Skulle hatt tålmodighet til å strikket noe sånt, men kjenner jeg meg rett så blir det bare 1 som blir ferdig *ler*

  2. Huff, ikke godt med hodepine og nakkesmerter når brilleglassene er feil nei. Håper det ikke tar så lang tid før du får riktige glass.
    Bruk ventetiden til å kose deg og fortell alle at du kan ikke gjøre så mye fordi du ikke ser godt nok 😉
    Ønsker deg og dine en riktig god jul!

  3. Tittar ein snartur innom for å ynskje deg og dine ei
    fin og triveleg jul og eit godt nytt år. 🙂

  4. Håper nakken blir bedre. Vet hvordan det er med nye briller (og mangel på dem, eller mangel på linser)-mang en snubletur ned trappene har jeg hatt. Ønsker deg en riktig god jul! Klem

  5. Kos deg i julen, og vi treffes vel sikkert på nettet til neste år og!

  6. God jul til deg også,Ronille! Lykke til med nye briller!! Og kos deg med gubben!

  7. Riktig god jul!

  8. Takk for koselig hilsen.Ønsker deg og dine en riktig god jul.Juleklem fra meg til deg.

  9. God jul til deg Ronille, og gratulerer med ny symaskin. Klem fra Meg

  10. De sokkene så deilig ut Ronille! Nå begynner tingene her i huset å bli klar til julefeiring. Jeg ønsker deg og dine ei trivelig jul og et godt kreativt år! Juleklem fra Grete


Legg igjen en kommentar

