Testing av nye maskina. Testing my new sewingmachine.

Etter alt trøbbelet med den gamle symaskina mi, var forventningane store til den nye. Men trur du at eg fikk det til da, neida trøbbelet fortsatte. Eg skrudde, vridde, trøbla og rota… Uff, så i dag måtte eg ned att på butikken med den, men usj, typisk, dama der fikk den til. Så no syr den som en drøm 🙂  

My new mashine would not sew as it should. So today I have to go to the shop where we buy it, and of course, than it sew as a dream…

Første test: Mislykka.

The first prosject: Unsuccessful.

Andre forsøk: Litt bedre.

Second try: Little bit better.

Siste forsøk: Perfekt.

Last try: Perfect.

Så har eg begynt på Tilda engelen, men stakkars meg, dette er nok litt for pirkete for meg… Spørs når denne blir ferdig…

I have start on one Tilda angel, but it is a little bit niggling work for me…

Og til slutt ei lita mappe til Lommetørkle.

And a little thing to keep handkerchief in it.

Published in: on desember 22, 2007 at 21:48  Legg igjen en kommentar  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2007/12/22/testing-av-nye-maskina-testing-my-new-sewingmachine/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Legg igjen en kommentar

