Sokkealong 2008. Sockalong 2008.

Da er eg i sving med sokke par nr 1 til alongen. Det var to oppskrifter å velge mellom, og eg valgte desse. Strikka på pinne nr 2,5 i Claudia Handpainted Yarns. Er ferdig med den første og er i gang med nummer 2. litt innvikla med alle dei engelske uttrykka…

I have start on my first pair of socks for the sockalong 2008. I knit in Claudia Handpainted Yarns on stitches nr 2,5 mm. I think it is a little bit difficult to knit after english pattern…

Published in: on januar 2, 2008 at 13:25  Comments (7)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2008/01/02/sokkealong-2008-sockalong-2008/trackback/

RSS feed for comments on this post.

7 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. oi så effektiv du r på nyåret da!!Har ikke begynt på sokkene enda jeg.Har jo en heeel måned på meg 🙂

  2. Sokken ser fin ut! Spanande garn!

  3. Den ser flott ut. Jeg tror jeg velger å strikke fra topp til tå som jet er vant til :o)
    Mye annet flott i bloggen din også. Du er flink!

  4. Gratulerer med ferdig sokk! Jeg er hakk i hæl (haha-bokstavelig talt, er ferdig med hælen og på vei opp leggen)…

  5. Så fin sokken ble i den fargen. Jeg er på det stadiet at jeg studerer mønsteret enda jeg. Tror jeg begynner å skjønne litt og skal akuratt begynne.

  6. Så flotte sokkene dine blir:) Ble du ferdig med den andre i natt? Her har jeg som mål å bli ferdig i løpet av dagen:) Håper.. Greit å få gjort det med en gang, mnd flyr så fort.

    Ha en vakker dag:)
    Hilsen trollmor

  7. Så fine sokkar! Du er ivrig som startar kjapt på KAL-en:) Eg kom nettopp på at eg er med i pulsvarmarKAL, og har ikkje starta på noko som helst;) Jaja, reknar med at det vert ei råd…


Legg igjen en kommentar

