Blueberry (Grey) Waffelsocks.

 

Som ekstra oppgave i Sokkealongen var Blueberry Waffel socks. Eg har strikka dei i Robust på pinne 3,5. Likte spesielt godt helen på desse sokkane. Har hatt dei på «ønskelista» lenge, så no passa det bra å strikke dei.

As a extra duty in the sockalong, we could knit this pair of Blueberry Waffel socks. I have knit them in Robust in stitches number 3,5 mm.

Published in: on januar 5, 2008 at 2:20  Comments (12)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2008/01/05/blueberry-grey-waffelsocks/trackback/

RSS feed for comments on this post.

12 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Du er rask!! Jeg er igang med Anastasia, første gang jeg strikker toeup! Ikke akkurat den største utfordringen, når jeg først skjønte prinsippet OG hadde rekt opp et par ganger… Skal tilbringe helgen sammen men influensa og to barn ( mannen er på jobb). Så er det meldt snø og vind her på Østlandet… ha en flott helg!!

  2. […] Ronille er ferdig med sine Blueberry waffle sokker. […]

  3. oi rask ja!!blueberry sokkene har jeg strikket før og liker de veldig godt!!Anastacia sokkene gruer jeg meg litt til!!Har aldri strikka tå opp før!

  4. Wow du er kjapp ja. Begge parene dine ble kjempe fine og mønstrene kom fint fram. Jeg har strevd litt i begynnelsen med Anastasia sokkene, men har skjønt det nå:)

  5. De ble fine 🙂

  6. Flotte sokker, jeg koser meg med sokkestrikkinga og har 3 forskjellige par på pinnene må.

  7. Du verden… Dette gikk fort unna!!! Gratulerer igjen.

  8. Hei. Er ferdig med Anastasiasokkene og skal begynne på vaffelsokkene nå. Strikker de også i grå robust.

  9. Det er både et av mine favorittmønster og favorittsokkegarn…De sitter så godt på foten *nikke*
    Ha en fin uke 🙂

  10. Flotte sokker. Du er jammen mæ rask. Jeg holder også på med disse sokkene nå, men i tynnere garn.

  11. Så rask du er! Fine sokker! God helg!

  12. Kjempeflotte sokkar du har strikka!! 😀


Legg igjen en kommentar

