Denne har eg fått fra Linn , Marihøna , Celie, Trollmor, Karna og Strikkemor(o),  Tusen takk til dere 🙂 Kjempe koselig med slike Awards.

Reglene sier at jeg må gi denne videre til 10 stykker, så de jeg gir denne videre til er:
Kathrine, Farmor, Strikkemor(o), Nitus, Turvid, LivM, Marita BK, Kristin Helene, Fru Dart og Frk. Snupp. I tillegg til alle dei andre fantastiske og inspirerande bloggane rundt om kring 🙂
I have got a Award, and I have to give it to 10 other people.
Published in: on januar 13, 2008 at 3:16  Comments (8)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2008/01/13/315/trackback/

RSS feed for comments on this post.

8 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Tusen takk!Veldig koslig:)
    Ha en fin søndag!

  2. Den har du fortjent vettu 🙂 Er stadig innom bloggen din, som gir både glede og inspirasjon. Klm fra linn 🙂 P.S håper du skal til Tanager på strikketreff du også!

  3. Tusen takk, Ronille-og takk i like måte =)
    velfortjent nominasjon. Ha en fin søndag!

  4. Jøss! Til meg???? Tusen tusen takk! Ha en fortsatt fin søndag!

  5. Tusen takk for nominasjonen! Eg vil nominere deg og, for du er utruleg produktiv både med strikkepinnane og på pc’en!

  6. Yay – Tusen takk!

  7. You make my day award fra meg til deg i bloggen min også *ler*
    Takk for inspirasjon og koselig lesing her i bloggen din 🙂

  8. Takk, takk, alltid hyggelig med positive tilbakemeldinger !!! Har sendt oppmuntringer videre !
    Hmmm, hva er det du lager nå da mon tro ?


Legg igjen en kommentar

