Ja så ble jeg vist utfordret i dag av Babsy … og jeg er med vet du…….
Konseptet er å fatte seg i korthet,  og skrive ett ord om alle tingene under.

1. Hvor er mobilen din?
På salongbordet

2. Skildre kjæresten din?
Rolig, sindig og kjempe snill …
3. Håret ditt?
Blondt – Langt
4. Moren din?
Verdens beste

5. Faren din?
Snill
6. Hva er favoritt tingen din?
Strikketøyet
7. Hva drømte du om i natt?
At Amerika var ei stor sky på himmelen med sjø rundt.. 
8. Hva drikker du helst?
Vatn og kaffi
9. Drømmebilen?
En liten snerten en, mørk blå 
10. Hvilket rom er du i nå?
Hobbyrommet mitt
11. Eksen din?
Far til mine 2 barn
12. Din største skrekk?
Flaggermus
13. Hva vil du være om ti år?
Tja, si det, men er vel fortsatt lærer
14. Hvem var du sammen med i går kveld?
Mamma 

15. Hva er du ikke?
Hysterisk

19. Det siste du gjorde?
Baka 6 ekstra grove brød
20. Hva har du på deg?
Svart college reklame genser og blå kosebukse

22. Favorittboka di?
?

23. Det siste du spiste?
Nysteikt brød 
24. Livet ditt?
Absolutt heilt fantastiskt

25. Humøret ditt?
Opp og ned (er litt forkjøla)

26. Dine beste venner?
Få men gode !!
27. Hva tenker du på akkurat nå?
Strikketøyet mitt
28. Bilen din?
Suzuki Grand Vitara, grå
29. Hva gjør du akkurat nå?
Lurer på hvem eg skal utfordre vidare

30. Sommeren din?
En tur til utlandet og pusse opp 2 bad 

31. Sivilstatus?
Gift
32. Hva er på tv-en din akkurat nå?
Har ikkje peiling
33. Når lo du sist?
ca en time siden…
34. Når gråt du sist?
 ?

35. Skole?
Puhh, ferdig med det 

Det ble visst ikke bare ett ord på hvert spørsmål, men kanskje noen andre klarer det bedre enn jeg?
Vet ikke hvor mange man egentlig skal gi den videre til, men jeg utfordrer 6 stykker:

Kathrine, Farmor, Pikina, Grete Kristin, Strikkemor(o) og Linn

Published in: on januar 16, 2008 at 23:45  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2008/01/16/318/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Her var det mye nytt og fint siden sist! Koslig med en tur innom igjen! Ha en super duper og kreativ helg!

  2. Hei
    Skal se om jeg får tatt denne utfordringen en av de nærmeste dagene.Har jobbet i natt og har tre netter til, så jeg må se hvor våken jeg er.
    ØNSKER DEG EN RIKTIG GOD HELG.


Legg igjen en kommentar

