Shopping :)

Har så lyst å prøve Stitchery, og har derfor kjøpt litt broderigarn i dag. Hadde ingenting fra før, så eg kjøpte litt ymse fargar. Kjøpte også en meter med Linstoff.

I’m planning to try to sew Stitchery, and I have bought some yarn today.

Denne boka var på tilbud til 1/2 pris.

This book was on sale, and have to have it.

Og så fann eg litt reste bomullsgarn til Kjøkkenklutar til 25 kr, det kvite nøstet var 15 kr.

 And I found some cotton yarn for Dischclothes on sale.

Published in: on januar 23, 2008 at 13:46  Comments (6)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2008/01/23/shopping-2/trackback/

RSS feed for comments on this post.

6 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Så heldig du var som fikk fatt i denne boken. Har nettopp kjöpt en på salg selv. Ha en god dag med hilsen fra asterix.

  2. Blir spennende å se når du begynner med stitchery.Jeg har aldri prøvd det selv.

  3. Den boka har eg og, veldig fin! Spanande at du skal begynne med stitchery!

  4. Her blir det moro og følge med,du skal se at det er gøy med stitchery sømmen. Det er så mange fine mønster å finne rundt omkring. Mye på nettet og en kan tengne ut fra bøker og fargebøkene til barn har også mye fint. Ha en fin uke

  5. Lykke til med nytt prosjekt, dette har jeg aldri prøvd meg på. Venter spent på å se resultatet ditt!

  6. Ååå, nå husker jeg at jeg også skulle kjøpe mer lin-stoff! Stitchery er rasende gøy, og så enkelt! Gled deg, du har masse fine stunder foran deg med sytøy og ikke minst boka Krymp. Har funnet masse spennende i den jeg.
    Ha en feiende flott helg!


Legg igjen en kommentar

