Stitchery.

Ja så var det den stitchery greia da. Mønsteret har eg tegna over på ubleika lerret, men fikk litt prestasjons angst, så eg bestilte en ferdig Stitchery pakke fra Quiltespesialisten for å få en litt grundig innføring. Det tok 2 dager fra eg bestilte til pakken låg i postkassa. Men her var det verken garn eller sånt kvitt stoff å sy på eller vatt til å ha bakpå, dessuten så inneholdt pakken 7 ulike stoff som eg skal sy sammen til remser… Uff, her har eg nok vore litt overivrig… Men eg gir meg ikkje så lett, bare vent…

I have order a stitchery packet from Quiltespesilisten. But I have been a litle bit to tuff, because it was a wery difficult pattern I choose…

Published in: on januar 26, 2008 at 23:46  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2008/01/26/stitchery/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLegg igjen en kommentar

  1. Kjempefine stoff og søtt mønster! Eg har eit av mønstrene i denne serien. Begynte på det i sommar, men har tatt ei pause på ubestemt tid. Eg lurer på om ikkje Northern Quilts har eit kurs i stitchery på sida/butikken sin.


Legg igjen en kommentar

