Well… Stitchery??

Jau da har eg laga mitt første Stitchery, men kremt, om det vart så vakkert er no ei anna sak… Øving gjer mester.

This is my first Stitchery, and I dont know if I think it is so beautiful… But I have to practise a little bit more…

Så har eg bestilt Stitchery stoff og et lite bilde hos Olaug’s Quilt. Er knall imponert over at det går så fort, bestilte forgårs kveld, og i dag låg det i postkassa.

I have bought some Stitchery stuff and a small pattern to sew.

Published in: on januar 31, 2008 at 20:46  Comments (6)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2008/01/31/well-stitchery/trackback/

RSS feed for comments on this post.

6 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Det var jo en kjempefin start!

  2. Gratulerer med ditt første stitchery!

  3. Fint stitchery,fin lue og sjal har du laget å.
    Ønsker deg en riktig god helg.

  4. Dette ble da bra og nå er du også snart bitt av denne basillen. Ha en riktig fin helg!

  5. Gratulerer med overstått blogge-bursdag og med stitchery-debuten. Det er nok ei stund igjen til eg henger meg på den bølga.

    Ønsker deg ei god helg. Håper ikkje uværet tar deg heilt! Eg skal gjøyme meg i nærleiken av tekoppen og varmeomnen i helga.

  6. Synes den ble kjempesøt !
    Har gjort noen innkjøp til stitchery jeg også, men vet ikke når jeg får tid til å prøve meg, men gleder meg til det !


Legg igjen en kommentar

