Ojsann… Oooops…

Kven var nr 60 000???  Dersom du ikkje har sendt inn kommentar, kan eg ikkje sjekke det, da blir det den som er nærmast.

Who was number 60 000??? If you dont leave a coment, I will not know who it was, then I have to  chose the nearest one..

Published in: on februar 3, 2008 at 21:07  Comments (10)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2008/02/03/ojsann-oooops/trackback/

RSS feed for comments on this post.

10 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Heisann 🙂 Telleren står på 59990 nå…

  2. Og nå spratt den opp til 60048…underlige greier.

  3. Jeg var nr 59 990 isted , og nå er jeg nr 60 048 ! Gikk fort , dette ! 😉

  4. Og så rart at Grethemor og jeg hadde samme tallene ?! 😀

  5. nå er jeg besøkende 60 009 ihvertfall 🙂

  6. Det virker som om at telleren er treg i å oppdatere besøkene 😉

  7. Trur Grethemor har rett i at tellaren fekk litt problem, ja… Eg var innom fleire gongar rett etter kvarandre, og fekk samme tal kvar gong!

    Så då rydda eg litt på min eigen blogg, og vips!!

  8. Morsomt. Jeg er også nummer 60048!
    Ha en god uke!

  9. Her har nok vært skikkelig trøkk!! tjihi

  10. Måtte bare innom en tur å se hvem som blir nr. 60.000.:)


Legg igjen en kommentar

