Telleren har vist gått tullerusk…

Ja her er det full forvirring, tallene hopper og danser og lever sitt eget liv her inne.. Men no har eg avgjort følgende: Josefine, Grethemor, Anneee og Anlen får kvar sin kjøkkenklut! Send meg en mail med adresse: ellinor.kvammen (at) tussa.com, så kommer det kluter etterkvart 🙂

Tusen takk for besøk og koselige kommentarer og velkommen tilbake 🙂

Published in: on februar 3, 2008 at 21:20  Comments (6)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2008/02/03/telleren-har-vist-gatt-tullerusk/trackback/

RSS feed for comments on this post.

6 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Næmmen så koselig da 😀 Tusen takk 🙂

  2. weeeeee kjempemorro! 😀 tusen takk

  3. […] men ikke minst har jeg visst vunnet en konkurranse hos Ronille! Kjempegøy tusen […]

  4. Så moro , da ! Tusen takk ! 😀

  5. Tusen takk!! Du er vel grei, som vil sende gåve til meg!

    Eg gler meg til å hente posten:)

  6. […] Og her er den flotte premien jeg fikk av Ronille! […]


Legg igjen en kommentar

