Gratulerer. Congratulation.

Da er eg ferdig med 4 Kjøkkenklutar, som skulle være en liten hilsen til nr 60 000 besøkande i bloggen min. Men grunna ymse omstendigheter, vart det altså 4 vinnere. Kjempe koselig at det vart folk som eg «kjenner» fra HB. Klutane er strikka i Bamboo, Mandarin Soft og Gjestdal Helårsgarn på pinne nr 4. Tusen takk til alle som er innom bloggen min, og spesielt kjekt når dokke legger att helsingar så eg ser at dokke har vore på besøk.

Here is 4 dischclothes for the winner of visitor number 60 000 in my blog. But my counter went crazy, so I desided to give a little regard to the closest. This are people that I know well from Hobbyboden. Thanks to all of you, that visiting my blog.

Published in: on februar 6, 2008 at 19:41  Comments (8)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2008/02/06/gratulerer-congratulation/trackback/

RSS feed for comments on this post.

8 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Så fine kluter og for noen herlige farger! Jeg driver og prøver meg fram med å strikke kjøkkenkluter. Kan jeg spørre hva slags mønster du har strikket? Har du brukt enkelt garn? Jeg prøvde å strikke klut i bamboo, brukte dobbelt med garn. det ble altfor tjukt så jeg må ta det oppatt…

  2. Heldig er den som får så fine kjøkkenkluter.

  3. Flotte klutar og vottar! Du er jammen rask! Mønsteret på sjalet er veldig enkelt. Du legg opp 3 masker og strikkar glattstrikk fram og tilbake på pinnar nr. 3. Du øker ei maske i begynnelse av kvar pinne på retta til du har 100 masker. Då skal du begynne å felle ei maske i begynnelsen av kvar pinne på retta. Når du har 3 masker feller du av arb. For å få striper, strikkar du to pinnar av kvar farge før og etter midtpartiet, etter ynskje. To nøster alpakka er nok, så ta deg ein tur på Nettstrikk i morgon!

  4. Må innom og titte vet du, fine kluter. Skal prøve meg på slike når det blir litt varmere i været, det er så mye i ullgarn jeg har så lyst til å stikke.

  5. Hei på deg.
    Du..? Kom du med ferga til Volda mandag 4/2 i halv 3 tida? ;-)))

  6. Ja, vi var innom Statoil i Ørsta 😉
    Vi stod i fergekøa til Folkestad. Hadde eg sett deg litt før hadde eg hoppa utav bilen. Vi stod rett bak bilen din *ler* Synd eg oppdaga det litt for seint. Plutselig var du vekk ;))
    Var ikkje hundre prosent sikker på om det var du, men 99%…

  7. Så herlige kluter; forseggjort og fine farger! Du er så allsidig Ronille; du får til alle slags teknikker du:-) Ønsker deg ei fin helg! Klem Grete

  8. Tusen takk for den lysegrønne kopptua som kom i posten i dag. Kjempefin!


Legg igjen en kommentar

