Sjal. Shawl.

Fra 3-100, og fra 100-3 har eg kalla dette sjalet som eg har strikka i 40 år’s gave til ei veninde. Strikka i Alpakka fra Du Store Alpakka på pinne 3. Tusen takk for oppskrifta Strikkemor(o). No reiser eg på Vinterferie, og kjem att søndag. Ha ei fin helg alle som titter innom.

I have knit this shawl to my friend on her 40th birthday. It’s knitted in Alpakka on stitches nr 3.

Published in: on februar 14, 2008 at 10:55  Comments (7)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2008/02/14/sjal-shawl/trackback/

RSS feed for comments on this post.

7 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. flott sjal og ha en riktig så fine ferie du da.

  2. Knallfint – og så lekker farge da! *fnis*
    Heeelt i min «ånd» vet du…
    Ha en fin ferie!

  3. Flott sjal. God helg og vinterferie. Kos deg med strikkepinnene 😀

  4. Sjalet blei flott! Du er jammen rask med pinnane! Mitt er fortsatt halvferdig, eg har nemleg ikkje strikka på ei veke. Men har hekla litt.

  5. Så fint sjal du har strikket! Kan tenke meg venninna di satt pris på en så flott gave! Ønsker deg en riktig GOD HELG!! 🙂

  6. Så mange flotte strikkeprosjekter du har på gang! Jammen er du kreativ! Sjalet ble suuupert! Ha en flott og kreativ helg!

  7. Sjalet så deilig ut! Håper du nyter vinterferien! Nå er det vår tur her på østlandet…:)


Legg igjen en kommentar

