Stitchery.

Rett før eg reiste på tur, fikk eg dette Stitcheryet i posten. Har så vidt begynt på det, kjempe gøy. Har bestilt det på Quiltestua. Så bestilte eg Fjellrypa og Høgtidsengler hos Olaug’s Quilt, men her fikk eg jaggu en nedtur. For dette ser fryktelig vanskelig og innvikla ut.. Men eg er lovd god hjelp fra Proffane på HB 🙂

Published in: on februar 20, 2008 at 13:14  Comments (9)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2008/02/20/stitchery-2/trackback/

RSS feed for comments on this post.

9 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Det så skikkelig flott ut. Er sikker på at damene inne på hobbyboden loser deg vel i havn….:)

  2. Oi! Ja, for meg ser den der svært komplisert ut, men fin!

    Og med de flinke damene på HB så klarer du det nok som bare det!!

  3. Skal sy Høgtidsengler eg også, har bestilt materialpakke som eg får på tirsdag,
    då skal eg på «Klubbkurs» hos Quiltekroken, så det er berre å spørja om hjelp!
    Trur nok det er mykje arbeid – men vi kjem nok i hamn med dette prosjektet og berre vi tar tida til hjelp. Ha ei fin veke. Eg kosar meg med vinterferie!

  4. Stitchery er jo knallgøy. Der minnet du meg på ett par pakker som jeg har ett eller annet sted.

  5. Det går så bra med sømmen din skal du se! Koselig stitchery, fint med engler! Og høytidsengler vil jeg også sy, men ikke på denne siden av sommeren tror jeg:)

  6. Så mange kjekke prosjekt du har kjøpt deg! Lykke til, er sikker på at du får det til!

  7. Eg er ikkje sikker på om du får kjøpt Quiltemagasinet i laussal eller om du må abonnere på det…Eg kan alltids verve deg 🙂

  8. Her er alt det finne du har kjøpt deg. Stitchery engelen din er flott, blir spennende å følge deg på brikkesømmen, det kommer til å gå bra. Ha ei kjempe fin helg og ei fin syuke.

  9. Nei, du skal ikke kaste over sømmene. Det er ihvertfall det jeg har blitt fortalt. Så her ble det litt mindre søm enn du trodde.
    God bedring med nakken, vær litt forsiktig til du blir bra.


Legg igjen en kommentar

