Fjellrype.

I går kveld var eg og fikk nybegynner hjelp til å starte på desse spisebrikkene. Jorunn hjalp meg å skjære bitane og viste meg korleis eg skulle stryke på Vlisofix, og klippe ut delane. Tusen takk for kjempe god hjelp og opplæring. I dag har eg kosa meg med å ha på Vlisofix og klippe ut delane. No gjenstår det å sy og Quilte, dette grur eg meg til….

Måtte til å kjøpe meg litt nytt utstyr. Hadde ei bittelita skjærematte og en knall dårlig kniv fra før som eg kjøpte for 18 år sida. Måtte kjøpe flytande lim, hansker med gummi på og litt stoff.

Dette hadde eg fra før..

Published in: on februar 27, 2008 at 16:46  Comments (11)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2008/02/27/fjellrype/trackback/

RSS feed for comments on this post.

11 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Tror spisebrikkene du syr blir fine jeg. Det er morro med applikasjon. Det er forresten noen helt herlige troll du lager. «grønn av misunnelse». Ha en flott uke! Klem 🙂

  2. Disse må bare bli nydelige. Gleder meg til det ferdige resultatet. 🙂

  3. Heisan, så fine de er.. Fikk skjærematte og utstyr i posten i dag jeg og, er jo såå morsomt å sy..

    Ønsker deg en herlig og kreativ uke

  4. Guri malla – så lekre de ser ut til å bli! Gleder meg til å se det ferdige resultatet. Ønsker deg en flott helg!

  5. Så flotte spisebrikker. Det gamle skjære brettet og kniven virket kjent, dette startet jeg også med for 19 år siden, men har heldigvis kjøpt nytt nå. Ha ei god helg.

  6. Det blir nok flotte spisebrikker.Gleder meg til å se de ferdig.Ønsker deg en riktig god helg.

  7. Så mye fint du lager!
    Ansiktene til trollene dine var kjempemoro. Har du sett Harry Potter? Synest dei var lik en figur der 🙂
    Ønsker deg en fin helg!

  8. Dette blir flott! I går var jeg på handletur og kjöpte meg en del garn. Og så kjöpte vi oss tv. flatskjerm. I dag streiket begge bilene våre. Jeg strikker like mye allikevel. Ha en god helg, med klem fra asterix.

  9. Og du syr og du syr…. det ser jo bare kjempefint ut!! Og trollene dine er bare herlige!! Ha en flott helg!

  10. Så flotte de blir. Lykke til, og gleder meg til å se de ferdige. Ha en fin helg 🙂
    Hilsen Mon@

  11. Heisann, ja de trollene ble sinnsykt flotte da… flinke du er altså…. er mektig imponert her jeg sitter… hmmm .. og nå blir det artig og utrolig spennende og følge med på syprosjektet ditt videre fremover… ser utrolig fint ut til nå … stor klem og ønske om god helg til deg og dine *klem*


Legg igjen en kommentar

