Troll.

Så begynner trolla å ta form. Legger ut underveis bilde, arti å sjå korleis «personligheta» kjem fram etterkvart. Dei er ikkje ferdig stappa, usminka og på jakt etter den perfekte frisyra.

Some pictures of the Troll I am making.

Og slik går det når Ronille handler seg ny dyne, den blir tatt fra kvarandre og brukt til fyll i Trolla….

Published in: on mars 2, 2008 at 16:43  Comments (5)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2008/03/02/troll-5/trackback/

RSS feed for comments on this post.

5 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Endelig, nå har jeg ventet i spenning i flere dager på Troll.Jeg er imponert, dette blir noen tøffinger.
    Jeg har en genser ferdig,nystekte rosinboller har jeg også.

  2. Sååå festlige troll, du er jammen flink og tolmodig vil jeg tro! Ha en kreativ og flott uke!

  3. Ser ut som du får deg noen koselige kompiser der ja. Gleder meg til å se dem helt ferdige 🙂

  4. Morsomt å følge med på utviklingen. 🙂

  5. å så søte de er:)
    Ser ut som hver og en har sin egen personlighet. Blir moro å se dem ferdig


Legg igjen en kommentar

