Enda en pakke. Another packet.

Ojsann, no står ikkje verda til Påske, i dag kom det enda en overraskelse i posten til meg. Eg fikk pakke fra Astrix, et nydelig sjal ho har strikka og en deilig sjokolade. Tusen takk, men eg måtte nesten sjekke kalenderen om eg har bursdag, men det er faktisk nokre måneder til…

Today I recive a surprise packet from Astrix. A beautiful scarf and chocolte.

Published in: on mars 7, 2008 at 19:13  Comments (3)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2008/03/07/enda-en-pakke-another-packet/trackback/

RSS feed for comments on this post.

3 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Herlige troll du lager! Gleder meg til å se trollkjerringa ferdig :o) Og så heldig du er som har fått så fine pakker!
    Ha en flott helg!

  2. Så heldig du er da som får så mange flotte pakker. Det har du helt sikkert fortjent tenker jeg.
    Ønsker deg en fortsatt fin helg. Klem

  3. Jeg sendte dette som en liten overrakselse. Det jeg lager blir som regel presanger til jul og bursdager. Bare oppgi til meg når du fyller år. Mon tro om det blir en overraskelse til. Så vil jeg fortelle deg at jeg var på din hjemplass for en stund siden. Da reiste vi videre med ferge. Jeg er vant til å farte rundt i denne verden. Mannen min arbeider i utlandet, og det hender jeg blir med. Tror jeg har värt i så mange land etterhvert at jeg ikke kan telle. Ha en god helg, med hilsen fra asterix.


Legg igjen en kommentar

