Rype spisebrikkene.

Oj dette tar tid, for eg har aldri Applikert før. Heldigvis er Symaskina mi grei for tida, så det går i grunnen greit. Er ferdig med å Applikere rundt alle bitene, og skal til med pirkearbeidet.

Burre trur han er på Rypejakt, he, he…

Published in: on mars 12, 2008 at 13:58  Comments (5)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2008/03/12/rype-spisebrikkene/trackback/

RSS feed for comments on this post.

5 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Så flotte de blir, gleder meg til å se de ferdige.
    Prøver og ønske deg en god påske, men får bare opp melding om at jeg har skrevet det før 😕 , og det har jeg jo ikke 🙂

  2. Så utrolig flotte spisebrikker. De blir lekre, altså! God påske!

  3. Her har det skjedd masse nytt siden sist jeg var innom her.Trollene dine ble knallstilige og rype brikkerne er jeg spent på å se ferdige.Jeg er ikke så aktiv selv fortiden på strikkefronten,men jeg kommer tilbake.Ønsker deg og dine ei riktig God Påske!

  4. Alltid hyggelig med besøk fra deg i bloggen min!! Disse spisebrikkene er så flotte, og for et møysommelig arbeid!! Ønsker deg og dine ei fin påske! Klem Grete

  5. Kjempeflotte spisebrikker, gleder meg til å se dem helt ferdige.


Legg igjen en kommentar

