Jaywalker.

Ferdig med et par Jaywalker. Har lenge tenkt at eg skulle strikke dei, men et lite «spark bak» fra Felisi gjorde slik at eg begynte på dei. Strikka i ShiBui, handmade fra Peru på pinne nr 2,5. Garnet hadde en flott effekt på mønsteret.

I have knit a pair Jaywalker. I used ShiBui on stitches 2,5.

 

Published in: on mars 16, 2008 at 17:22  Comments (6)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2008/03/16/jaywalker/trackback/

RSS feed for comments on this post.

6 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. God påske til deg også! Og her var det mange fine prosjekter siden sist! Flotte sokker i fine fargerbl.a.!!!

  2. Flotte jaywalkers i herlige farger du har laget 🙂 God Påske 🙂

  3. Innom for å ynskje deg ei fin påske.
    Håpar eg får ei rolig påske, kanskje tid til å oppdatere den stakkars bloggen min som ligger «brakk».

  4. Lekre jaywalkers! Har tenkt jeg skulle strikket disse en stund jeg også, men det blir bare utsatt.

  5. Så fine Jaywalkerne dine ble! Ønsker deg ei flott påske.

  6. Gurimalla så flotte sokker du har. Litt misunnelig…Fy meg, skal ikke være det sier mor.
    Ønsker deg en God Påske. Og du lager nok masse fint om været ikke er på topp.Ja, det gjør du jo uansett da.


Legg igjen en kommentar

