Pose. Bag.

I dag har det ikkje vore det fantastiske flotte været vi hadde i går. Tvert i mot, snø, regn, slaps og skodde.. Så eg har fått rydda og vaska Hobbyrommet mitt, og så fikk eg så lyst å sy ei veske. Denne er fra 2 stoffruller eg fikk i metervis på Jysk for ei stund sida, det virka som dei ville betale meg for å ta det med..

I have sew a bag today. After the nice weather we have yesterday, we are now back to the usually weather, rain, snow, rain ….

Published in: on mars 16, 2008 at 23:02  Comments (4)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2008/03/16/pose-bag/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Nydelig veske.
    Skulle fått sydd meg nokon liknande sjølv, så hadde eg slept alle desse hersens plastposane.

    GOD PÅSKE!

  2. Skal si du har blitt ivrig i syinga! Det var ei flott veske!

    God påske!

  3. Denne veska ser praktisk og fin ut!

  4. Veska di var veldig fin! Jeg sydde meg også nettopp to slike vesker, men mine var i veldig fargerikt stoff, egentlig litt for fargerikt etter min smak. Men det passa så fint med å få brukt opp det stoffet, og det var kraftig og solid. Da to av ungdommene var innom fikk jeg straks høre «Så kule vesker du har sydd!», så da er de visst ihvertfall in! Du bor på et utrolig vakkert sted.
    God påske!


Legg igjen en kommentar

