«Fjellrypa».

Ja no er eg kjempe kry, for eg har sydd 4 spisebrikker. For første gang i mitt liv har eg skjært stoff, vlisofiksa, applikert, quilta og laga lukkekant. Dette har kosta både blod (stukke meg på nåla), svette og tårer. For eg har faktisk heilt ny symaskin, men når den sa kakk kakk og sydde kjempe stygt, vart eg så drittlei at eg begynte nesten å grine. Men plutselig kom eg på at eg skulle prøve å skifte nål, ojsann, kakk kakk lyden forsvann og maskina sydde ordentlig. Dette er bursdagsgave til pappa, som han skal ha på hytta. Tusen takk til Jorunn som hjalp meg i gang og til alle damene på HobbyBoden som har hjulpe meg når eg har spurt kjempe teite spørsmål.

 

 

Published in: on mars 23, 2008 at 22:42  Comments (39)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2008/03/23/fjellrypa/trackback/

RSS feed for comments on this post.

39 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Det finnes ikke teite spørsmål, bare spørsmål! Og du har vært kjempeflink og tålmodig. Gratulerer med flott resultat *søkkimponert*

  2. Kjempetøffe. Virkelig litt av et første produkt – du er jo proff helt fra første sting!

  3. ….jeg legger meg langflat…er kjempeimponert…
    du er flink 🙂

  4. Nydelig arbeid Ellinor, og du har all verdens grunn til å være stolt. 🙂

  5. Så flink du har vært , de ble kjempe-fine ! De passer godt på hytta , ja . 🙂

  6. wow disse var flotte!
    For et arbeid *dån* skikkelig tålmodighetsarbeid! Så utrolig flink du er!

    Håper du har en kjempeherlig påske, og at du koser deg med påskekos og masse garn!

    Stor påskekos til deg fra meg!

  7. De ble jo helt nydelige! Tenker din fra blir fornøyd over en så flott gave!!

  8. De ble kjempe fine. Ser at det er mye arbeid, men så gøy det er når de er ferdige. Du har all rett til å være kry. Håper du ikke mistet lysten til å sy mer, for nå kan det bare gå oppover og jo mer du kan jo mer moro er det.

  9. Så nydelige de er! Virkelig et vakkert stykke arbeid!

  10. Skal du har vært flink, gratulerer..

  11. Fy flate!! Ja hadde du ikke vært stolt nå ville du aldri blitt….kjempefine brikker og for en jobb!! Supert:-D

  12. Kjempeflotte spisebrikker og ikke er det noe nybegynner sying heller…
    Du har all grunn til og hvere stolt av dette flotte arbeidet..
    Gleder meg til og se det neste prosjektet ditt med symarskina di..

  13. Hoisann! Første gang og så ble det sååååå bra.. De ser helt proffe ut, og det blir en super gave..

  14. noe så lekkert! Er du sikker på at du ikke har quilta osv før ? Dette er jo ikke akkurat noe nybegynner-prosjekt :p Kjempeflink er du 😀

  15. Hej!
    Jag tycker du har en mysig blogg. Tack för att du länkar mig också.
    Ha en trevlig kväll.
    Linda

  16. Imponert! Jeg er uvenner med symaskinen, så jeg holder meg til strikkepinnene, men uansett ble litt inspirert nå. Faren din kommer nok til å bli kjempe gald:)

  17. Hei Ronille!! Flotte brikekr du har fått sydd!! Helt imponert jeg 🙂
    Skal legge deg til i bloggen min nå 🙂

  18. Wow! De spisebrikkene var flotte!

  19. Kjempefine Ronille! Flotte fugler!
    Håper du har hatt en fin påske!

  20. Så flink du har vore! Trur det er lenge til eg forsøker meg på slike symaskin-eventyr.

    Håper du har hatt ein god påske!

  21. Spisebrikkene dine ble kjempefine. Misunnelig. Det er jo lov til å sy slike til meg og altså 😉 (hi-hi)Marssokkene ble også fine.

  22. Hei!
    Falt fullstendig for disse nyyydelige brikkene.
    Vet du hvor jeg kan få tak i mønsteret?

  23. Så flink du har vært – de ble kjempefine! Heldig pappa du har!

  24. Å det er bare en ting å si RÅLEKKERT!
    Jeg er kjempe imponert over alt det flotte du lager.

  25. Du har all grunn til å vere stolt og fornøgd, for dette var litt av ei «svenneprøve»!

  26. Er innom på besøk for og avlevere en aldri så liten vårklem til deg jeg i dag *klem fra Babsy*

  27. Så flotte! Du har all grunn til å være stolt! 🙂

  28. Så flotte de var. Skikkelig mye arbeid med disse, så flink du er. Jeg er imponert.
    Ønsker deg en flott helg.

  29. Takk for det, og god helg til deg også!

  30. Flotte spisebrikker, ønsker deg en flott helg.

  31. Du så flink du har vært. De var kjempefine! Du har all grunn til å være stolt!
    God helg!

  32. WOW – kjempeflotte!! Ha en riktig god helg du også (hvis vi bare får kameraene til å funke igjen blir det mer bilder hos meg også).

  33. Kjempefine spisebrikker. Imponert! God helg til deg også.

  34. Så flotte spisebrikker du har laget nå da! Håper det har gått fint med intervjuet i lokalavisa. Dette var jo utrolig artig for deg! God helg og god bedring fra asterix.

  35. Kjempelekre spisebrikker du har sydd, du er jo så flink. Ønsker deg en riktig flott helg. Klem

  36. Takk for hilsen i bloggen min. Disse ble helt utrolig fine! Bøyer meg i støvet. Ha en fin helg du også!

  37. fy søren spisebrikkene ble knall bra, regner med din far blir stolt og fornøyd no…
    jeg synes hvertfall de var knall fine

  38. Brikkene ble skikkelig knallfine.
    Ha ei super helg.
    Award til deg i bloggen min.

  39. Så fine spisebrikker du har laget. God helg! 🙂


Legg igjen en kommentar

