Mars sokkane. March socks.

Ferdig med mars sokkane, Circle socks. Har strikka dei i Opal, som eg fikk fra Sidsel, på pinne 3. Eg valgte å ha mønster på oversida heilt fram til tåa.

Finished with march socks, Circle socks. Knitted in Opal on stitches nr 3.

Published in: on mars 23, 2008 at 13:10  Comments (6)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2008/03/23/mars-sokkane-march-socks/trackback/

RSS feed for comments on this post.

6 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Flotte sokker. Opalgarnet er bare helt topp å strikke av. ha en fortsatt fin påske!

  2. De der ble jo rå stillig med mønster helle veien.
    Og opal garne er jo bare nydelig.
    Ha forsatt fin påske.

  3. Flotte sokkar!

  4. […] sokker:  Northernstar, Strikkelise, Erica, Trollmor, Ronille, 9na, Abbehope, Malva, Bonusokkene for Mars : Virtuella, […]

  5. Oi, de var F L O T T E med mønster hele veien og laange legger! Jeg var så redd for å få for lite garn så jeg strikket bare 8 rapporter på leggen.

  6. Jeg angrer litt på at ikke jeg også fortsatte med mønster ned over foten. Kjempestilige sokker, Ronille 🙂


Legg igjen en kommentar

