En Award til meg. Award.

Ojsann, eg har fått en Award fra Solfrid, Kathrine og Karna, det var kjempe koselig, og dere får den sjølvsagt tilbake fra meg. Tusen takk for Awarden. Så skal eg sende denne videre, alle på linkelista mi kunne fått den, men eg velger nokre fra lista mi denne gangen, dette er blogger eg syns er kjekke å besøke, eller har «PURPOSE». Strikkemor(o), for ho er så flink å besøke bloggen min, og så har ho en så fin blogg, og så bor ho ikkje så veldig langt fra meg, videre gir eg den til Nitus, for denne dama er kjempe flink og så har vi vore «bloggvenna» i over 1 år, så vil eg gje den til Marihøna, for ho også er veldig flink og besøke meg i bloggen og legge att helsingar tilslutt gir eg den videre til Farmor, (ho er ikkje mi farmor…) for dette er også ei kjempe god «bloggveninde».

Published in: on mars 29, 2008 at 17:17  Comments (4)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2008/03/29/en-award-til-meg-award/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Merker du den store klemmen som jeg sender deg?
    Snille Ronille, hjertelig takk for Awarden og komplimanget.
    Håper vi altid vil være»bloggvenna»
    Den rosen som du gir meg den gir jeg også til deg.

  2. Tusen hjertlig takk for awarden – den varmer. Sender deg en STOR klem jeg også og ønsker deg og dine en fortsatt fin helg! Klem fra Marihøna

  3. Tusen takk for hyggelig hilsen i bloggen. Ønsker deg en super helg!

  4. Tusen takk for awarden!! Det var kjempekoseleg at du tenkte på meg!!


Legg igjen en kommentar

