Lite nytt. Not so much to write about.

Tja, sidan ryggen min har vore kranglete i det siste, har det vorte dårlig med handarbeid. Er no sjukmeld ei veke, så får vi sjå korleis det går. Eg holder på å strikke nokre Ballband kjøkkenklutar for å bruke opp bomullsgarnet mitt og et par sokkar. Ellers ikkje så mykje aktivitet. Har fått 2 bøker som eg bestilte på Capris. Nancy Bush, Knitting Vintage Socks og Lewandowski, Folk Mittens, 2 flotte bøker med masse fint 🙂

I have not done so much handcraft lately, because of my backproblems. But I recived some books I order. Wery nice books with a lot of nice things to knit.

Så kom mannen min heim etter 3 veker i India. Eg fikk dette gullsmykket. Det låg i en pose og det fulgte med et brev, garanti, med masse stempel og spesifikasjoner.

I recived this gold neckless from my housebond when he came back from India.

Published in: on mars 29, 2008 at 17:01  Comments (6)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2008/03/29/lite-nytt-not-so-much-to-write-about/trackback/

RSS feed for comments on this post.

6 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Å hildrande du, dette var et vakkert smykke,det har du fortjent.
    Flott at du har en mann som setter pris på deg med en så vakker gave.
    Ha ei fortreffelig helg.

  2. Guri malla for et flott smykke! Snill mann du har ja!

  3. Hei, og takk for Awarden !
    Det beste ved bloggingen er jo å bli satt pris på,
    så tusen, tusen takk !
    Det er kjempehyggelig med sånne snille ektemenn, du er helt sikkert verdt det.
    Spisebrikkene du har laget ble flotte, og gjør seg sikkert ekstra godt i det rette miljø. Ha en fortsatt fin helg og ta godt vare på ryggen din, husk du skal ha den leeeenge….

  4. Å så flott smykket du har fått av din mann.Jeg har disse to bøkene jeg også,mye fint å finne i de.Ønsker deg forsatt ei rikitg God helg!

  5. Synd med ryggen din. Håper du kjem deg fort igjen! Eg har også vore plaga med ryggen den siste tida, og må vere litt forsiktig med strikkinga. Men litt blir det no uansett.

  6. God bedring med ryggen! Fjellrypabrikkene ble kjempefine, og du har god grunn til å være stolt av de!

    God søndag til deg!


Legg igjen en kommentar

