Ballband Dishcloth.

Eg har fått strikka opp lageret mitt av bomullsgarn. Ballband Dishcloth fra Mason-Dixon knitting.

I have knitted up all my cotton yarn.

 Desse 2 går til Julegåvealongen for mars måned.

Published in: on april 1, 2008 at 8:32  Comments (8)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2008/04/01/ballband-dishcloth/trackback/

RSS feed for comments on this post.

8 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Fine klutar! Dette er eit kjekt mønster å strikke, og så blir klutane så gode å bruke!!

  2. Hei!
    Ta en titt innom bloggen min:)
    Ha ei flott uke!
    klem kath

  3. Disse klutene er så fine.

  4. Jøss, for en produksjon!
    Herlige, fargerike kluter!

  5. Skikkelige fine kluter du har laget.

  6. Heia! Kjempetøffe oppvaskkluter du lager… Nesten for fine til å brukes vet du..

    Ha en fin kveld Ronille

    Klem

  7. Flotte kluter du har her, jeg skulle ønske jeg hadde slike. Men jeg liker ikke og strikke av bomull i det hele tatt….
    Ha en fin kreativ hobbyhelg, klem fra syglad..

  8. Så morsomt å se disse fine klutene i flere farger! Jeg har foreløpig bare lekt med tanken, men nå tror jeg at jeg skal være en ekte hermegås, for jeg har ballbanddilla!!! 😉


Legg igjen en kommentar

