Har sydd en liten pung.

No har eg testa maskina og lært litt korleis den virkar. Og mitt første sy-prosjekt, vart en liten pung med glidelås. Det gjekk som en drøm å sy, sjølv om eg ikkje er så flink enda,  skal eg nok få mykje glede av symaskina mi framover. Angrar ikkje et sekund på denne invisteringa.

I have tested my new sewing machine.

Published in: on april 4, 2008 at 11:08  Comments (19)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2008/04/04/har-sydd-en-liten-pung/trackback/

RSS feed for comments on this post.

19 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Den er jo superlekker! Så flink du er. 🙂

    Riktig god helg.

  2. Se der ja,har du allerede begynt å trylle frem ting.Kjempe flott mappe du har sydd. Ønsker deg ei rikitg God helg. klem Monai

  3. Kjempeflott! Det er virkelig kjekt å sy når ein har ei god maskin. Du kjem sikkert til å ha mykje glede av denne maskina.

    Tusen takk for god hjelp med bloggen min 🙂

  4. Gratulerer med ny maskin!! Ser ut til å vere eit godt kjøp! Det blir spanade å følgje med på syprosjekta dine framover!

  5. God helg til deg også!!
    Jeg er bare så lei meg for at jeg ikke kan komme i morgen. Har jo gledet meg til morgendagen i nærmere 2 måneder… Men det blir vel flere muligheter…

    Du er bare så utrolig flink til å sy – jeg er skikkelig imponert over deg!!!

  6. Den var kjempeflott. Du er flink å sy.
    Takk for hyggelig omentar på bloggen min….
    Nå er det bare timer igjen……fnise

  7. Grattis med ny maskin!

    Eg skulle ønske eg kom meg over fjorden i morgon, men eg ser at det ikkje går. Det vart visst mange der likevel;)

    Ha ei god helg, og kos deg med symaskina di!

  8. Hei:) Ja jeg tar en liten tur til Ålesund imorgen:) Gleder meg til å treffes:) Vi sees, ha en riktig god natt.

  9. Synes du er kjempeflink! Ønsker deg en god helg.

  10. God helg til deg og!
    Så søt den veska var – gratulerer med ny maskin.

  11. Ja, se der var ditt første sy prosjekt. Så flott,da. Dette kan du. Her skal jeg følle med. hehe

  12. Så flink du er!! Misunner deg den nye maskinen din 🙂
    God helg
    Klem Christine

  13. Så flott den ble, jeg har også et stort ønske om å være skikkelig flink å sy!! Ønsker deg en fortsatt god helg.

  14. God helg!
    Den blev ju jätte fin. Du e duktig.
    Kramizar Garnängeln

  15. Gratulere med symaskinene.
    Her blir det nok mye fint å se fremover tenker jeg.
    Ønsker deg en fin helg!
    🙂

  16. Litt overivrig……
    Mente selvfølgelig SYMASKIN (du kjøpte sikkert ikke mange) :-))

  17. Kjempefin pung du har sydd. Og jeg likte oppvaskklutene dine. Jeg har tenkt å prøve meg på de ja. Jeg spør deg hvid jeg står fast i engelsken. Takk for besøk i bloggen. Det er så koselig å få besøk. Jeg er er en innflyttet trønder her på Hafslo. Men kanskje kjenner jeg ho du gikk sammen med? Har bodd her i 8 år. Ha ei fin helg du og.

  18. Gratulere med den nye symaskina og så fint at du liker den. Den lille pungen din ble fin, så det ser ut til at du og maskina har blitt venner. Ønsker deg lykke til og håper dere får mange fine stunder sammen.
    Ha en riktig god helg.

  19. Ser ut som dere har en god gjeng der i Ålesund! Masse fint har du laget her på bloggen, pungen ble kjempesøt!
    Tusen takk for alle hilsingene hos meg, gleder meg like mye hver gang!! Ha en fin uke!


Legg igjen en kommentar

