God helg. Have a nice weekend.

I morga tidlig reiser eg og min kjære til Firenze. Tar oss en liten velfortjent ferie, dessuten så fyller han 50 år på fredag… Ønsker alle som titter innom ei riktig god helg 🙂

Det nærmer seg besøkende nr 80 000, dersom det er du så gi meg et pip, en liten ting ligger å venter. Telleren er nederst i høgre kolonne.

OG VINNAREN VART WENCHE,  HO BUR I NABOKOMMUNA, DER EG ER FØDT OG OPPVOKST!

Published in: on april 16, 2008 at 10:44  Comments (34)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2008/04/16/god-helg-have-a-nice-weekend/trackback/

RSS feed for comments on this post.

34 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Så koselig at du stikker innom bloggen min. Jeg vil ønske deg og din kjære en kjempefin tur. Han er akkurat 10 år eldre enn meg. Fin måned og dag å fylle år på. Hils han fra meg da. Kos dere på turen.

  2. Ønsker dere en fin tur, kos dere

  3. Ønsker der riktig God Tur!!

  4. Ha en superfin kjærestetur 🙂

  5. Ååååå, dere må kose dere en masse. Lykke til med feiring av mannen! Håper på reisebrev!
    God tur!

  6. Ha en riktig god tur og kos dere.

  7. Ha en riktig deilig ferie, vi stikker av til Budapest !

  8. Ha en flott tur, og fortsatt god uke!!

  9. God tur!
    Det var en nydelig løper du hadde laget i forrige innlegg:-)

  10. Hei og takk for titten på bloggen min. Håper dere får en fin tur til Firenze. Jeg og min kjære drar til Budapest om litt over en uke. Det skal bli deilig. Klem!

  11. Håper dere får en kjempefin tur. Kos dere.

  12. Takk for hilsenen,ønsker deg og gemalen en riktig fin tur med stor trivselfaktor i kofferten.

  13. Hei
    Du er så flink til å komme på besøk, det er så kjempekoselig!! Ha en fin tur til Firenze og kos dere!!

    Klem

  14. Ønsker dere en fin tur til Firenze!

  15. hei!! det er like koselig hver gang du kommer på besøk, skal begynne å bli flinker jeg også. ønsker dere en god tur til firenze. slapp godt av å nyt en velfjortjent ferie. det høres utrolig deilig ut!!!

  16. God tur og gratulerer med dagen til mannen! Kos dere masse!

  17. Ønsker begge to en riktig god tur!!! Kos dere masse 🙂

  18. Håper de får ein fin tur til Italia. Det høyrest herleg ut!!

  19. Duken din ble knallfin!!Flink du!God tur og kos dere masse:)

  20. Åååå! Håper dere får det superdeilig i Firenze! Gleder meg til å høre mer om turen:)

  21. «Bare» 79717.. Håper du har en skikkelig fin tur til Firenze. Jeg har akkurat vært i Milano (for 5 eller 6 gangen pga venner som bor der). Helt herlig, elsker isen.

  22. Å, så herleg med ein slik tur!

    Rykta seier at det er sunnmørsver i Italia i dag, med regn og tåke, men det gjeld sikkert ikkje der du er:) Håper eg!

    Kos dokke!!

  23. Så deilig med en deilig tur..Gratulerer til mannen også.
    Snart må jeg få avbildet de flotte klutene fra deg,så glad for dem*klem* Nyyt turen din,og takk for meg 🙂

  24. God tur og god feiring! Nyt det fullt ut=)

  25. Ønsker dykk ein flott tur sydover til sommarvarmen. Husk å ta med litt nordover igjen då!

  26. 79993…
    her nyter vi fineværet-helt «mot normalt»!

  27. Jammen stod telleren på 80 000 da jeg kom inn på siden din

  28. nr 80044 hehe.Litt for sen da med andre ord!

  29. VAr laaangt over 80.000 gitt, men det var jo ikkje derfor eg kom innom. måtte innom å myyyyse litt! Gratulerer med mannen og nyyyt ferien! Kosss dere masse
    klem vibbedille!

  30. For sen jeg også, men tusen takk for hilsen i bloggen min, kos deg på ferie, Klem Christine!

  31. Håpar dåke har hatt ei nydelig fin helg i Firenze.
    Tenker mannen din fekk ein flott 50 års dag. 🙂

    Ha vidare ein fin søndag.

  32. Åh, Firenze høres herlig ut. Håper dere har det flott 🙂
    Den AnnAKaløperen var nydelig!

  33. Heisan!

    Takk for sist, på Lappestua 🙂

    God tur til Firenze, eller: dere er vel vel hjemme igjen kanskje??
    Husbonden min blir òg et halvt hundre i år, litt seinere på året.

    Tenkte å sjekke om det var noen fra Lesja i hobbyboden, da vi har hytte der. Det eineste som dukka opp med «Lesja» i, var et innlegg fra deg, der du skrev at du venta besøk fra ei lita snuppe (er du bestemor? det er jeg ;D )som skulle vere med deg på hytta di på Lesja… Kor på Lesja held du til da? Vi er på vestsida, nesten heilt til Dombås.
    Vår lille snuppe er også med på hytta rett som det er. Ho fyller året på søndag 🙂
    Ellers har jeg lurka rundt i bloggen din av og til, jeg er lite flink til å legge igjen spor, berre..

  34. Å hups, var inne og las «om deg», det er vel dattra di som er «lisjesnuppa», ikkje et barnebarn…


Legg igjen en kommentar

