Hemmelig U-venn.

På Hobbyboden er vi en gjeng som har meldt oss på hemmelig U-venn. Der vi fikk utdelt en U-venn vi kunne sende det grellaste, eklaste, værste garnet vi hadde liggandes og bli kvitt det. I dag fikk eg pakke fra min u-venn. Trudde først det var HV pakken som kom, for her var det 2 nøster deilig Alpakka, men som min u-venn ikkje likte. Ho skriver at det henger seg opp i fingrane og at ho nyser av det.. Alpakkaen er søt, men ikkje garnet. Ja ja smaken er som baken, den er delt 🙂 Tusen takk min Hemmelige U-venn, for dette «forferdelige» garnet.

Published in: on april 22, 2008 at 17:12  Comments (10)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2008/04/22/hemmelig-u-venn/trackback/

RSS feed for comments on this post.

10 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Sånne uvenner kunne jeg også tenke meg 😉

  2. Hvem trenger venner når man har uvenner som sender slikt? Heldiggrisen 🙂

  3. Hei..
    Har tatt meg en tur innom 🙂 Her var det veldig mye fint å se på! Kommer nok tilbake, så jeg linker til deg i bloggen min hvis det er greit.. 🙂

  4. Det var litt av en uvenn! Jeg elsker Alpakka, så en sånn uvenn vil jeg også gjerne ha :o)

  5. Heia Jysk 😉 Nå må jeg lære meg å fore og sy innerstoff.. ehh… går som en lek ja 😉

  6. Så flott uvenn-gave!!
    Ønsker deg en flott uke!

  7. Huff… Stakars deg som har sånne
    uvenner… hihi..
    Så foresten ut til å være en kjempe
    tur dere har vært på *nikker*
    Ha en fortsatt fin uke =0)
    Klemz

  8. Dette var ei kjempefin uvenngåve! Ser ut til at du hadde ein fin tur til Italia og!

  9. Kjekk uvenn du fikk. Har nettopp strikket et lite teppe i akkurat det garnet, samme farge. Det ble skikkelig deilig. Jeg var for sein til å melde meg på denne «uvenntingen» Håper jeg er raskere om det dukker opp flere muligheter.

  10. Kos deg med det fæle garnet ditt,jeg klarer det ikke har det helt oppe i halsen.
    Si fra om du trenger med skit garn.:) Ønsker deg en flott helg og takk for hilsen i bloggen min.


Legg igjen en kommentar

