April lua 2008.

Ferdig med april lua. Strikka i Robust og en rest Opal på pinne nr 6.

Published in: on april 25, 2008 at 8:58  Comments (5)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2008/04/25/april-lua-2008/trackback/

RSS feed for comments on this post.

5 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Herlige sokker, og stilig lue.. ønsker deg en herlig og krativ helg med masse kos..

  2. Takk for hilsen! Flott lue og sokker. Artig å se sokkene strikket på pinner nr 4, da kom mønsteret ekstra godt frem. Ønsker deg en flott helg!

  3. Hei Ronille! Jeg har bare 24 i dögnet. I dag har jeg värt ute og fotografert. Det er en ting som jeg ikke snakker så mye om. Jeg har hatt kreft. Håper at jeg skal få leve videre. Jeg er erklärt frisk nå. Önsker deg alt godt, og med stor hilsen fra asterix.

  4. Her går det unna med sokkeproduksjonen:) Aprilsokkene dine ble kjempe fine. Kanskje jeg må strikke et par til med fletter?

  5. Ønsker deg en flott kommende uke, med masse sol og varme! Klem fra Saga. 🙂


Legg igjen en kommentar

