Eg har fått en Award.

Denne har eg fått av Muffin, Medina, Marihøna og Kongroa, tusen takk. Så er saken den at eg skal gi den videre til 4 blogger eg syns er kreative.

Denne gangen var det i grunnen ganske lett. Nummerert i tilfeldig rekkefølge!

Nr. 1 er Kathrine. Denne dama er kjempe flink til å sy og strikke, dessuten så er ho kjempe flink med interiør. Eg rett og slett koser meg når eg besøker bloggen hennar.

Nr. 2 er Marihøna sin blogg. Denne bloggen står litt stille no, da ho har endel data-trøbbel. Men bloggen fortjener absolutt en Award, for her er det mykje spennandes. dessuten så er ho så flink å besøke meg, og det setter eg stor pris på.

Nr. 3 blir Sissel sin blogg. Her kan du beskue både strikking, sying, pærling, baking, brodering og ja eg veit ikkje kva. Ho var kjempe rask å hive seg rundt når eg trengte garn. Tusen takk. 

Nr.4 er Vibbedille. Denne dama holder eg på å bli kjent med, sida vi skal treffast i september. Gleder meg kjempe mykje. Vibbedille sin blogg, er vel noke av det mest kreative en kan tenke seg. Dama har forskjelligt ho sysler med, i tilegg til alle problema ho til stadigheit skal plagast med.

Published in: on mai 12, 2008 at 9:30  Comments (9)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2008/05/12/eg-har-fatt-en-award/trackback/

RSS feed for comments on this post.

9 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. takk for koselig helgehilsen, du er så flink med de der bloggbesøkrundene dine, har nok mye å lære av deg der!! Jeg har ikke gjort så mye for tiden, da solen skinner ute og da det er eksamenstid:S så det blir lite tid til besøkrunder,oppdatering av bloggen og håndarbeid… imens koser jeg meg med å se litt på dere sånn innimellom. ha en videre fin pinse:)

  2. Det har vært altfor fint vær til å sitte foran dataen så det er vel ikke mange som har vært på bloggrunde de siste dagene. Ha ei fin uke.

  3. Takk for hilsen på bloggen igjen,det er kjempe koselig å se at du har vært innom.Den awarden har du virkelig fortjent.Håper du har fått kost deg i fin været og god bedring med skuldra.

  4. Tusen tusen takk for den koslige awarden-hyggelig å vite at noen setter pris på det man gjør!!Ønsker deg ei riktig flott uke:)*klem*

  5. Snille Ronille – tusen takk for en koselig award! Og jeg som ikke har blogget på lenge en gang.
    Har heldigvis tilgang til nettet fra jobben, så når det er litt stille her kan jeg ta en surferunde i bloggene deres. Men blogging kan jeg ikke holde på med her syntes jeg ;o)
    Ha en strålende uke videre!
    Klem fra Marihøna

  6. Gratulerer med flott award! Den var ærlig fortjent syns jeg. Og jeg er nok fælt lite flink med blogging og bloggerunder for tiden, jeg har virkelig litt å lære av deg der…. *rødmer*
    Takk for alle fine kommentarer fra deg siden sist jeg var innom. Masse flott har du fått laget også. Ha en fortsatt knallfin uke!

  7. Du har fått en award av meg og

  8. Gratulere med awarden

  9. Gratulerer med awarden, og tusen takk for at jeg har fått den – koselig. Jeg må vel få tatt meg tid nå i helga for å oppdatere bloggen min med både det ene og det andre. Skal levere oppgaven i dag, så da får jeg vel litt bedre tid til å gjøre annet.
    Dressen og jakka du har strikket ble fine, kjedelig når man begynner å plages med du ga nå ikke opp! Ha ei riktig fin 17.mai feiring på fjellet – misunnelig, ja litt!


Legg igjen en kommentar

