Tilbake fra hyttetur.

Så var vi vel heime, etter nokre fantastisk flotte dagar på fjellet. 17.mai sat eg i solveggen og kosa meg heile dagen. Eg har strikka ferdig 4 kjøkkenklutar, bilde kjem seinare. Har begynt på mnd. sokk, men her sliter eg litt, så no ligger den klar for opprekking…

På heimveg i dag, så stoppa vi på Rauma Ullvare. Måtte vise litt måtehold når Gubben var med, så eg kjøpte ikkje så mykje denne gangen. Desse betalte eg 5 kr stk. Men skal tilbake 14. juni, ilag med nokre MøRo HB damer, så da får eg muligheit til å handle litt meir. 

Published in: on mai 19, 2008 at 17:31  Comments (15)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2008/05/19/tilbake-fra-hyttetur/trackback/

RSS feed for comments on this post.

15 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Det så ut til å være en avslappenede 17. mai. Her var det ut av huset ved 8-tida i litt «tykt» regn med korpsjentene og retur var etter kl 18. Da var det godt å finne varm peis, jr hadde sørget for det.
    Spennende garn, lærer stadig nytt .-)

  2. Det var da en veldig moderat garnfangst, neste gang får du sende mannen et annet sted mens du handler 🙂

  3. Flott fangst du har fått deg.
    Flotte farger.
    Ser ut til dere hadde det nydelig på hytten 17 mai.

  4. Så flott garn du har kjøpt deg. Kan ikke skjønne at du måtte begrense deg, hi hi hi! Ha ei fin og kreativ uke!

  5. Dere hadde nok en deilig 17.maifeiring. Satser på at det blir noe med i handleposen i juni ja

  6. Oj, så mykje snø det var på hytta hos deg.
    Vi var òg på hytta 17.mai, men der var det bart. Det vil sei, eg ramla fram kl halv sju på søndag, måtte på do. Kikka ut vinduet og då var platten kvit, og trea såg ut som dei gjer på julekort… Då vi alle stod opp i halv 10-tida var alt vekke. Ingen trudde på meg, og meinte at eg hadde drømt… 🙂

  7. Her var det mye flott garn. Men dette er garn som jeg ikke har vært bort i før- Er det nytt fra Rauma?

  8. Ser ut som en deilig avslappende 17. mai (i motsetning til hva jeg hadde!)
    Så masse flott garn du har kjøpt deg!
    Lykke til med månedens sokker og ha en fin uke videre!
    Klem

  9. Så koselig å feire 17.mai på hytta. Hos oss gikk det slag i slag fra kl. 07.45 med korpsspilling, dugnader og middagsgjester. Men det er jo moro også. Også er det bare en gang i året.

  10. Og så er det straks helg igjen ! I min gressenketilværelse skal jeg være alene i»vogna» ved siden av hytta og «passe på» noen flisleggere. Snart går det an å bo i hytta, gleder meg til tiden med campingvogn er over ! Ha en flott helg, med eller uten strikketøy !

  11. Fint at du hadde en fin 17.mai. Her feiret vi sammen med ungene i tod og hele pakka. Stikker innom for å ønske deg ei fin helg. Denne gangen kom jeg først hi-hi. Det er så koselig å få besøk i bloggen. Jeg har ikke tid til å blogge så mye nå for tiden. Håper at jeg får blogget inn litt før vi reiser til Østlandet neste helg. Ha ei fin helg.

  12. Litt av en fangst selv om du måtte begrense deg da.
    Flotte farger på det garnet.
    Ønsker deg en riktig god helg 🙂

  13. Ja de gubbene…………
    Flott fangst uansett. Skulle gjerne vært i nærheten av et sånt utsalg.
    Ha ei fin helg.

  14. Den dressen og teppet var kjempefine! Kjekk fangst også, man må alltid vise måtehold når mannen er med…klut og oppvaskbørste var en veldig god idé =) ha en riktig fin søndag!

  15. Det var litt av en fangst! Veldig fine farger..
    Ha en fortsatt fin kveld 🙂


Legg igjen en kommentar

