Å så koseligt.

Sjå kva eg har fått av Fjellrosa og Karipia. Dette var utrulig kjekt og koselig, tusen takk Fjellrosa og Karipia. Denne setter eg virkelig pris på. Så har eg også fått den tilbake fra ElinG og Turvid, tusen takk til begge to 🙂

«Ville hedre noen fordi de lyser opp hverdagen min, jeg lagde dette og send gjerne videre!! KLEM
Denne blomsten med disse ordene gir jeg til mine 10 som gjør dagen min bedre!!»

Fryktelig vanskelig å velge 10 stk, men eg gir den videre til:

Marihøna, Strikkemor(o), Vivi, Turvid, Karna, ElinG, Kathrine, Farmor, Anne Grete og  Sissel.

 

Published in: on mai 26, 2008 at 17:53  Comments (15)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2008/05/26/a-sa-koseligt/trackback/

RSS feed for comments on this post.

15 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Tusen takk, det var virkelig koselig. Ha en riktig fin uke.

  2. Tusen tusen takk, det var riktig så koselig og overraskende. Ønsker deg ei fin og kreativ uke framover.

  3. Tusen takk for denne, Ronille! Hyggeleg at du har glede av bloggen min. Du fortente verkeleg å få «prisen», for du er utruleg kreativ, produktiv og inspirerande. Ha ei fin veke!

  4. Åhh.. no blei eg glad!
    Tusen takk!

  5. Tusen, tusen takk! *rørt* Nå gjorde du dagen min bedre:)

  6. Koselig med slike oppmuntringer

  7. Eg kunne ikkje dy meg, så eg sendte ein i retur. Eg syntest du fortjener det 🙂

  8. Tusen tusen takk!!!*klem*
    🙂

  9. Hei sann, det er vel du som er min hemmelig uvenn i mai eller? Må si tusen takk for et guffent garn.

  10. Tuusen takk! Du fortjener den virkelig i retur fra meg også. *klem*

  11. Hei på deg Ronille! I dag ble jeg jammen før deg på helge-bloggrunde gitt! Håper du har like fint vær som jeg har, – jeg skal i allefall kooose meg i helga!
    Ha en BLÅ helg! *klem*

  12. Vi reiser til Stavern skal grille og kose oss i helga.
    Spørrs om ikke minsten prøver badevannet også.
    Ønsker deg ei riktig flott helg.

  13. Nå var det min tur (fus!!!) til å ønske deg en fin helg!! Stille på jobb, brukt siste timen på surferunde ;O). Jeg drar på hytta, med maling, søster, garn og vin – det blir deilig!!!!

  14. Ha en riktig god helg. Nyt all den gode sommeren vi har nå.

  15. God helg til deg og! har nettopp kommet hjem fra fotballcup, spist pøsler og er nå stapp full av godteri… blir strikking i kveld!


Legg igjen en kommentar

