Eg har blitt Tagga.

Dolci har Tagga meg. Og eg her er reglane:

Pick up the nearest book.
Open on page 123.
Find the fifth sentence.
Post the next three sentences.
Tag five people, and acknowledge who tagged you.

Den nærmaste boka eg har er Fredags-strikkeklubben, av Kate Jacobs.

«Ikke i en eller annen mann som sendte henne en e-post eller en profil. Nei, hun hadde funnet en annen. En som alltid hadde vært der, men som hun aldri hadde skjenket så mange tanker. Seg selv. Det var fantastisk.»

Så skal eg Tagge 5 nye, og eg hermar etter Dolci, og tar dei 5 siste som har kommentert på bloggen min, og som ikkje har fått den før.

Hanne Beate, Solveig, Monamor, Medina og Hallingdama.

Published in: on mai 26, 2008 at 17:39  Comments (3)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2008/05/26/eg-har-blitt-tagga/trackback/

RSS feed for comments on this post.

3 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Da skal jeg gjøre det.
    Ha en fin kveld

  2. Hei:) Jeg oppdaget etter at jeg hadde tagget deg, at du hadde jo allerede fått denne.. Ja, ja slik kan det gå:) Ha en kjempeflot uke, nærmer seg Tananger nå:)
    klem

  3. Tuuuusen takk for hyggelig hilsen! her på østlandet er det kjempevær, solskinn og reneste sommeren, gitt!! Deilig, deilig, DEILIG! Nå skal rydde litt på verandaen og rigge meg til med puter og strikketøy. Ha en glimrende uke!


Legg igjen en kommentar

