Kommentar nr 2000.

Jepp, da er  vinneren kåra, Mimouna vart den som kommenterte som nr 2000.

Bloggstatistikk

Total views: 88,297

Busiest day: 587 —

Views today:

Sum

Innlegg: 378

Kommentarer: 2,000

Kategorier: 22

Tagger: 21

Mangler nokre få kommentarer før eg har 2000. Bodil sin kommentar er nr 1992, her gjelder ikkje Gjesteboka, men kommentarer i bloggen. Dersom det vert du, så vil eg gjerne sende deg en liten ting i «premie». Ha en fin søndag.

Published in: on juni 1, 2008 at 10:14  Comments (23)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2008/06/01/kommentar-nr-2000/trackback/

RSS feed for comments on this post.

23 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Jeg liker slike konkurranser 🙂 Og jeg likte bildet av den tenkende musa 🙂

  2. Konkurranser er gøy. Flott side du har:)

  3. Alltid noen jubileer og milepæler å feire. Grattis. Du har en koselig blogg da :o)

  4. Takk for besøket i går kveld! Ha en riktig fin søndag!

  5. Gratulerer med mange kommentarer i bloggen, jeg er inne her med jevne mellomrom og leser jeg!
    Ha en riktig fin søndag!

  6. takk igjen for kommentar…smiler og blir glad hver gang jeg ser at jo..Rinille har vært innom for å ønske meg god helg…
    Håper turen til Trondheim og hjem igjen gikk bra.
    Ønsker deg en kjempefin søndag….og jeg skal svare på taggingen din….

  7. Artig med en slik konkuranse. Vi har hatt hyttehelg, håper helga har vært fin for deg.

  8. Takk for besøk i bloggen. Er i Lørenskog. Hatt en fin dag i konfirmasjon. Kjører hjem til Vestlandet i morgen. Ha ei fin uke.

  9. Kjekt med konkurranse selv om jeg er litt for sen med å kunne delta da. Men mange gratulasjoner til vinneren!
    Takk for besøket inne hos meg. Jeg vil veldig gjerne se din kjære sine bilder, men linken du ga meg virker ikke. Fikk beskjed om at dette ikke er noen sin bruker id (eller noe i den dur) Kanskje linken ikke er er komplett???
    Har du fått kost deg i helgen da? Besøkt mange nye blogger?

  10. Masse gratulasjoner til vinneren!!! Kjekt med slike konkurranser 🙂

    Klem Christine

  11. Heldige Mimouna!

    Takk for at du er så flink å besøke meg 🙂
    Har ei utfordring til deg i bloggen min.

  12. gratulerer med jubileet,,jeg har liksomb bloggdvalet meg…etter konfirmasjonen i mai, tur til Trondheim i uken som var og alt det flotte sommerværet blir blogging og foto nedprioritert,,,men til høsten 🙂 men blogger litt sånn inn i mellom så du må bare titte innom for det er alltids hyggelig med besøk…

    ha en sommerslige og varme uke..(28 grader i skyggen kl halv 8 her på Halsnøy …svett, pust og pes og masse iskrem 🙂 )

  13. Oi, denne rakk jeg ikke lese før jeg var kommet vel hjem fra Piteå.

  14. Jeg er innom for å ønske deg en fortsatt fin håndarbeidsuke, selv om det kanskje er i varmeste laget for håndarbeid akkurat nå. Forrige uke tok jeg helg allerede onsdag kveld 🙂 Herlig med slike korte uker 🙂

  15. Sånn – nå er det en liten oppmerkoomhet til deg i bloggen min. 🙂

  16. Endelig har jeg kommet meg ut på en liten bloggrunde! Så mye fint du lager! Både håndarbeid og litjpiaer 😉
    Tusen takk for trofaste kommentarer inne hos meg! Er veldig glad for de! Ha ei fin forsommeruke! kleM

  17. Så mye nydelig du lager. Imponert jeg.En fin ide med de klutene og børste.Ha en topp dag.

  18. Grattis till så många besök på din blogg och till alla kommentarer. Inte så konstigt att du har så många träffar med en sådan tjusig blogg.
    Ha det bra och se till att njuta ordentligt av sommaren.

  19. I morgen er det fredag, så nå vil jeg være tidlig ute med å ønske deg god helg. Jeg skal på Bislett Games og gleder meg.

  20. Berre sniker meg hurtig innom for å ynskje deg ei strålande fin helg. Håpar vi får beholde finværet i helga, for eg vil grille. 🙂

    (beklager at eg ikkje har vært innom å helst på før, men eg har ikkje vært innom bloggen min heller. *flau*, men eg må vel snart få blogglyst og heklelyst eg og, så då skal eg farte litt rundt i bloggar igjen.)

  21. Ønsker deg en suuuper helg!

  22. Innom en snartur for å ønske deg en riktig flott og produktiv helg. Her er det et fantastisk flott vær, gid det kunne vare hele sommeren. Akkurat nå er armkroken i full sving foran grillen, skal bli deilig med grillet laksefilet og annet godt. Klem

  23. アトピーで使える化粧品が見つからないという女性に評判のウィラード・ウォーターについて詳しく調べてみました。
    トラブル肌で悩んでいるのでしたら、ぜひ、見てみてください。


Legg igjen en kommentar

