Oppdatering.

Denne veka har vi hatt eit kjempe flott og varmt vær, så handarbeidslysta har ikkje vore på topp. Har også begynt i full jobb igjen. Har vore på overnattingstur i lag med 8. og 9. klasse, og 3 andre lærarar. Vi var på ein fantastisk fin plass som heiter Sæsshauen på Lauvstad. Turen gjekk over all forventning, og alle kunne konkludere med at dette hadde vore ein kjekk tur.

Her ser vi over Voldsfjorden til Volda.

Dette er hytta til kollegaen min, som han stilte til disposisjon for overnatting til lærarane.

Hytta var omkransa av flotte fjell og nydelig natur.

Ein liten badedam, der nokre av elevane tilbrakte mange timar med bading. Brrrr, vatnet var alt for kaldt for meg..

Her sit lærarane og lærarinnene og et frukost.

Så pakka vi sammen og reiste heim.

Strikking har det vore dårlig med, men har begynt på ein Prinsessekjole til Lisje Frøkena til ein kollega av meg. Har tatt den opp eit par gongar, men no trur eg den skal bli bra.

 

Published in: on juni 6, 2008 at 18:09  Comments (24)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2008/06/06/oppdatering-2/trackback/

RSS feed for comments on this post.

24 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Nei, strikking er ikke det som frister mest i denne varmen. Ikke så mye anna arbeid som frister heller foresten 😉 Ha en superdupermegakoselig helg!
    Klem Alice c»,)

  2. Ønsker deg en rikig fin sommerhelg!!klem 🙂

  3. Så ut som at du har hatt en helt herlig tur i nydelig natur og med hyggelige lærere og elever.
    Jeg må si tusen takk for pakken som kom, var nå ikke meningen det da, men jeg må vel innrømme at det var koselig da. Klutene har allerede fått plass i båten vi har kjøpt – skal faktisk på tur i den i morgen. Har ikke vært å sett på den enda jeg da(fikk den for ei uke siden!), ja sånn er det vel å jobbe i full stilling og studere i tillegg.
    Ønsker deg ei riktig så god helg, og så får vi håpe at vi orker å strikke litt i varmen.

  4. God helg Ronille! Det blir en nydelig prinsessekjole. Fine farger.

  5. Så nydelig det stedet ser ut! Lykke til med full jobb, – og håndarbeidslysten melder seg nok når ferieværet slår til! 😉 Ha en deilig helg!

  6. Ser ut til at du har hatt ei super veke på tur i nydeleg natur! Kunne ikkje ha vore heldigare med veret heller. Kan godt forstå at elevane koste seg i det vesle vatnet! Ha ei flott helg!

  7. God helg til deg og dine, ser ut som dere hadde fin overnattingstur. Lite strikking i varmen her også.

  8. Hørtes (og ser ut)som en herlig tur. Flotte bilder! Ønsker deg en god og solfylt helg.

    Mari

  9. Hei – Den fjellturen så innmari fin ut. Flotte bilder som virkelig fremmer lengsel etter høye fjell og dype daler 🙂

    Har forresten en hyggelig/ skremmende morsom utfordring til deg, i bloggen min – Så ta deg en tur innom snart 😉

  10. Så flott det er der!
    Disse ukene har bare vært fantastiske, og helga skal være nydelig.
    Nå er vi lovet regn over helga, men vi får se positivt på det og si at vi trenger litt vann både blomster, folk og fe.
    Satser på at sola og finværet er snart tilbake. God helg!!

  11. Herlig med vellykede turer, og klart det er fint med godt vær, men jeg kan ikke nekte for at jeg gleder meg til at det skal komme regn mandag!! Krysser fingrene og håper det blir vått og herlig!!

  12. Det så ut som en flott tur ja! Kjempekjekt når været er så bra.

    Tusen takk for den fine pakken jeg fikk, har lagt ut bilde på bloggen min. :o)

  13. Det så virkelig ut som en flott tur i herlig norsk natur. Ønsker deg en flott helg videre.
    Det ligger en utfordring til deg på bloggen min. Klem

  14. Kjemperint å gå i naturen når det er fint vær. Jeg som bondekone ønsker regn nå slik at ikke maten til dyra blir ødelagt av sola. Faren er at da kan det bli for mye igjen. Kjlon din blir nydelig. Ha ei fin helg.

  15. Hei!
    Eg var nesten hos deg i går:) I alle fall køyrde vi gjennom Ørsta;) Må skryte litt av blåtur i bloggen min, men eg såg dessverre ikkje deg..
    Det ser ut som ein herleg tur med skulen!

  16. wow, for et scenario! Og hytte med stor H – også for meg. Hytteliv er ikke parabol og jacusi, men akkurat sånn som du viser! Storslagen natur – norskt og vakkert, det er jammen flotte bilder du har tatt!

  17. Det så ut som en helmaks overnattingstur. Alltid spennende å dra på tur med ungdomsskoleelever., men det går som regel bra. Ha en fin søndag 🙂

  18. herlig sted! Håper helgen var fin. Litt seint ute jeg, så jeg ønsker deg en herlig uke i stedet =)

  19. Ser ut som du har hatt ein flott tur, i nydeleg natur og med strålande vær. Prinsessekjolen ser lekker ut. Takk for mange koselege helgahelsinger ifrå deg.

  20. Hei Ronille! Det ser ut som du har hatt en herlig tur. Sender deg en liten hilsen, og hvis du går i bloggen min ser du hvor dyktig mannen min er. Med stor hilsen fra asterix.

  21. Det er travelt her med sommeravslutninger for barna..og sommer og sol har gjort meg håndarbeidsfri og bloggfri, ja jeg har egentlig hatt helt dataferie..så i dag er det virkelig ett skippertak jeg driver med..har faktisk oppdatert bloggen og det er lenge siden…bildene fra fjellturen så idyllisk ut, og sommerfredeligt..

    ha en fine uke

  22. Jeg har tagget det, se bloggen min

  23. Det var liksom noe kjent mmed den «opprekkekjolen» men så blir den bare nyyydelig tilslutt da !

  24. For en kjekk tur! Nydelige bilder!


Legg igjen en kommentar

