Sokkealongen mai 2008.

Etter litt trøbbel, vart endelig maisokkane ferdig. Veit ikkje kva som gjorde det, men synes alt gjekk på tverke denne gangen… Dei er strikka i Ida på pinne nr 3. Mønsteret finner du HER.

Published in: on juni 8, 2008 at 19:38  Comments (18)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2008/06/08/sokkealongen-mai-2008/trackback/

RSS feed for comments on this post.

18 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Hei Ronille! Sokkene dine ble jo kjempefine, og du fikk det jo til. All ros til deg. Med stor hilsen fra asterix.

  2. Det er noen fine sokker det der, tror jeg må strikke de engang til høsten. Ha en fortsatt finfin søndag og ei fin uke!

  3. Flotte sokker og lue. Og fine vestlandsbilder. Her er det også varmt, men det strikkes litt om kveldene. Blir spennende å se tunikaen ferdig. Ha en fin uke!

  4. Flotte sokker du har strikket.
    Så nydelig bilder du har tat.
    Her er det og varmt men vært mye vind.
    Du får kose deg masse med hobbyer og varmen.

  5. Fine soller, og flott blåfarge. Også var det så fint bilde av dem, der de lå mellom blomster og grønt.
    Ha en fin uke

  6. Fine sokker!!Her er det lite strikking i varmen,men koser meg jeg!Ønsker deg ei flott uke:)

  7. Så flotte sokker du har strikket. Ha ei kjempe fin hobby uke 🙂

  8. Så flotte sokker og lue du har strikket. Og det så virkelig ut som dere hadde en flott klassetur! Vi har vært på Beitostølen i helgen – i herlig vær. Sambo og datter har vært med i løpet «Norsk fjellmaraton» -mens mor var med som moralsk støtte ;o)
    Ønsker deg en ny, flott uke!

  9. Du gjer no litt handarbeid du i det minste. Eg har fullstendig tørke… enno 😦 Har ikkje lysst å finne fram noko, så då let eg vere. Og det med goood samvittigheit,hihi.

    Ser ut som en flott klassetur ja 🙂 Eg er ikkje noko flink å bruke naturen sjøl, men syns det er bra at ungdommen blir «pusha» til fjells, hehe.

    Takk for flittige besøk, eg held på å prøve å skjerpe meg *ler*
    Ha ei fin veke *snart sommerferie* ;o))

  10. Flotte sokker i herrlig farge! Og masse annet fint du har laget siden sist! Jeg har hatt en liten bloggpause, men skal prøve å være litt mere aktiv nå!

  11. Hejsan!
    Va gosiga de ser ut.Sänder en varm hälsning till dig från mig.
    Kramizar Garnängeln

  12. Tusen takk for hilsen! Ha en flott uke!!
    Jeg banner meg gjennom junisokkene, koser meg ikke med de… har begynt på sokk nr 2. Men jeg syns de blir fiiine, det er bare altfor mange vrange masker!!

  13. Vilka fina sockor, jag får sådan lust att sticka sådana, men jag hinner inte, har så mycket ogjort som behöver bli färdigt först. SUCK!

  14. Så flotte de var! Og vakker farge også, heeeelt i min gate de der.. *fnis*
    Jeg skjønner ikke åssen dere greier strikke når det er så varmt, jeg har ommentrent ikke gjort noe hobbyrelatert forrige uke. Og nå regner det småspiker her da, så det er kanskje håp for ullgarn-jobbinga igjen.. Ha en knallfin uke!

  15. Lekre i blått! Jeg slet meg også gjennom dette mønsteret for det ble så ulogisk for meg. Men tøffe ble dem – og adoptert av min mann :o)

  16. Hei Ronille, og takk for hyggelig blogghilsen. Disse sokkene var virkelig flotte – nydelig farge og avansert mønster med høy vanskelighetsgrad forstår jeg. Men du er flink så dette gikk sikkert helt greit. Gode og varme – til sommervarmen gjør dem overflødige for noen uker 🙂

    Ha ei fin helg.

  17. […] Blomstermamma, Ronille, Northernstar, Amylin, […]

  18. Flotte sokker i nydelig farge. Jeg jukset uten at det vistes så godt. Skal strikke fra tå og opp neste gang. Ha ei fin uke.


Legg igjen en kommentar

