Ojsann, snart 90 000 besøkande…

Var en snartur oppe i stua og tok en kaffikopp og strikka et par runder på kjolen eg holder på med, og kjem tilbake til datamaskina og her er det fullt kaos…. Samme som har sjedd før, totalt kaos på telleren min 😦 Søren altså. Dette vart fryktelig vanskelig, men både Dyveke og Vibbedille vart nr 89 990 og 90 047, så denne gangen blir det desse to som får en liten pakke fra meg. Tusen takk alle som er innom. Ny konkurranse på 100 000.

Ja, no har eg snart hatt 90 000 besøkande i bloggen min. Heilt utrulig at så mange kikker innom, det setter eg stor pris på. Tusen takk alle sammen. Dersom du er besøkande nr 90 000, tellaren min er nederst til høgre, legg att ein beskjed slik at eg får sende deg ein liten ting i posten 🙂

Published in: on juni 10, 2008 at 17:49  Comments (19)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2008/06/10/ojsann-snart-90-000-bes%c3%b8kande/trackback/

RSS feed for comments on this post.

19 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Er det mulig?? Du runda jo akkurat 60000…
    En ting er sikkert, og det er at du har en populær blogg:))

  2. Eg var 89,990! men får prøve meg igjen he he Lykke til Klem vibbedille

  3. wow!!:-O
    gRATUlerer med flotte besøkstall:-D

  4. hmmmm og der var eg plutselig 90,047! den sto stille en stund og plutselig hoppa den av gårde fniiiiis, hvem vant?

  5. Hehe, denne telleren din er tullerusk nok engang. Jeg var også 89990 når jeg skrev det første innlegget, og nå er den 90047:))

  6. Merkelige greier, jeg var også nr 89.990!

  7. Gratulerer med passert 90000! :))
    (Jeg var et par nr ifra).

  8. …og der ble jeg 90.047…

  9. Er besøkende nr 90,047 jeg også 😀
    Wow – egentlig skikkelig imponert over antallet besøkende – Har virkelig noe å strekke meg etter her 🙂

  10. Det le 90.047 til meg også. Hmmmm

  11. Et imponerende besøkstall, Ronille!

  12. uhaaa så mange..kjempemasse gratulerer fra meg..

    men så har du blogg som er kjekk å besøke..ha en strålende uke…

  13. Oi, det var mange besøkende det!
    Ha en riktig fin uke.

  14. å?? Jeg sto som nr 90.030 men trodde jeg var helt langt fra! Hehe, kult! Men siden jeg ikke sa noe så skal jeg ikke ødelegge fopr noen…måååååååtte bare si det;-D

  15. Jeg var der på 890 jeg også. Men jeg trenger ikke premie. Så «dumt» at du har så mange innom på en gang. 😉 hehe – det er jo supert med alle besøkene!

  16. Stå på var innom i gar og da sto den stille, så jeg ønsker deg lykke til med de neste teller runde… kommer innom med jevne mellomrom… Ha en fin uke klem Ruth@

  17. Buhuuu.. hvorfor kommer jeg alltid for seint? Men, forresten, hvor er telleren din, sånn at jeg vet det til neste gang *fnis*

  18. Hei!!Ta en titt i bloggen min!Du er tagget:)
    klem

  19. Det er jo ikke noe rart at du har så mange besøkende, så koselig blogg som du har! Og det at du er så flink til å besøke andre, hjelper nok på det også ;o)

    Ha en flott dag videre og nå er det snart helg igjen *trallalalala*


Legg igjen en kommentar

