Hemmelig venn juni 2008.

I dag fikk eg Hemmelig venn pakke. 3 nøster Eskimo fra Garnstudio, 1 pakke te, verdens beste sjokolade Troika og et kjempe fint heimelaga kort. Eg er nesten 100 % sikker på kven som er min venn denne runden utfra hint på kortet… Tusen takk for den perfekte pakke min kjære venn.

Published in: on juni 13, 2008 at 17:47  Comments (16)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2008/06/13/hemmelig-venn-juni-2008/trackback/

RSS feed for comments on this post.

16 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Så herlig pakke du har fått! Eskimogarn er kjempedeilig! Sto over denne måneden jeg – og angrer selvfølgelig…

    Ønsker deg en super-duper helg!

    Klem

  2. Er innom for å ønske deg en god helg.

  3. God helg til deg, jeg har ennå ikke tatt meg tid til så mye surfing. Men så du hadde oppdatert. Måtte gjøre ferdig Garnmysteriet først… Light versjonen min:-) Som sannsynligvis blogges bløt senere i kveld

  4. Hei og hå.. stilig hemmelig gave..

    Ønsker deg en herlig og kreativ helg.. satser på varmer vær og sol til uken …

  5. Go tur i mårra da, Ikke kjøp opp alt garnet, mulig jeg kan stikke innom en anna gang vettu 😉
    Go tur å kjør fint, skal kose meg med bilder i bloggen din i mårra kveld….
    Hils alle fra meg

  6. Deilig pakke,da 🙂 Er innom for å ønske deg en fin helg, og for å si at jeg har en hilsen til deg på bloggen min.

    klem Marí

  7. God helg nordaføre grensa, akkurat no er det sol i Nordfjord, så det er håp!!! Fint påfyll med garn du har fått, skal følge med og sjå kva du tryllar fram!

  8. Så fin pakke du har fått. Ha en fortsatt god helg!

  9. Tenk nå er det snart sommerferie! Vi er heldige som er lærere akkurat nå:). Alltid koselig å besøke bloggen din:) God helg til deg også!

  10. herlig gave! Jeg har også fått min nå:-D

  11. Eskimo er eit supert garn å tove. Eg strikka ei veske for nokre år sidan som eg blei veldig fornøgd med! Det blir spanande å sjå kva du handlar på turen i dag. Ha ei fin helg!!

  12. Det var jo en flott gave du hadde fått =0)
    Ønsker deg en fortsatt fin helg, klemz

  13. Alltid kos å få pakke, og særlig med så bra innhold.
    Ha ei fantastisk helg 🙂

  14. Eg er spent på kva som kom ut av turen i dag!!Reknar med at det vart ein hyggeleg tur, og ein del garn??

  15. Så fin pakke du fikk. Ha en strålende helg!

  16. Jepp du tippet riktig det var jeg som ga deg pakken.
    Får håpe du likte innholde jeg for min del har forelsket meg helt i eskimogarnet.
    Nå holder jeg på med et par lester fra Garnstudio sine sider i dette garnet.
    Har et par i fra før og de er mye brukt.


Legg igjen en kommentar

