Raumatur.

I dag har eg vore på tur til Rauma Ullvare og Daugstad. Plukka opp Malva og Aria (Wenche og Kari) i dag tidlig kl 8, undervegs plukka vi også opp Lailams. Så gjekk det strake vegen til Åndalsnes og Rauma Ullvare. Etter ei stund dukka også Kristin Helene, Iris, Anita og er ikkje sikker på navnet, men trur det var Ingrid opp. Vi fikk komme på bakrommet der ei hyggelig dame serverte kaffi og kaker, og fortalte om Rauma og viste oss vår-kolleksjonen. Her er nokre bilder fra turen, bakrommet og damene som studerer og lar seg friste av alt det lekre som Rauma produserer.

Aria og Wenche.

Denne hyggelige dama jobba med design og dataprogramering på fabrikken. Tusen takk for kaffi, kaker og informasjon om fabrikken, garn og modeller.

Kristin Helene og Anita.

Lailams i en kledelig rød hatt.

Iris med favnen full av garn.

Og slik såg bilen min ut når 4 damer har handla på Ullvare.

På Daugstad hadde Kristin Helene og Anita lånt et hus der damene vart servert kaffi, sjokoladekake, pizzasnurrer, sveler, boller, gullerotkake og ja eg veit ikkje kva… Heilt fantastisk, tusen takk til dokke.

Dette er det eg kjøpte, pluss et par nøster til som eg ikkje viser fram, da det er HV gave.

Så hadde vi lotteri og eg vann dette:

 

Når eg kom heim, nøyaktig 12 timar etter eg starta i dag tidlig, hadde det komt pakke til meg fra Jordbærstedet….

TUSEN TAKK FOR EN KJEMPE KOSELIG DAG, HÅPER VI SNART TREFFAST IGJEN 🙂

 

Published in: on juni 14, 2008 at 21:08  Comments (20)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2008/06/14/raumatur/trackback/

RSS feed for comments on this post.

20 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Det så gøy ut!

    Fortsatt god helg. 🙂

  2. Herleg!

    Neste gong håper eg at eg får bli med:)

  3. Å, der skulle jeg ha vært *grønn av misunnelse*

    Herlige bilder!

  4. Så ut som en veldig fin dag. Masse fint garn du har kjøpt deg da. Ha en fortsatt god helg.

  5. ååå, alt jeg går glipp av :s.

    Bra det ble en vellykka tur!

  6. Tusen takk for i dag!!! Det var utrolig kjekt!!!
    Håper det ikke blir så lenge til neste gang.

    Nå har jeg vært på setertur – må kvitte meg med litt kake… Men det hjelper lite når mannen byr på enda mere kake og nytrukket te av bringebærblader.

    Ha en fin kveld!!

  7. Det såg ut som ein trivelig tur ja 🙂
    God helg 🙂

  8. Så ut som dere kosa dere , ja ! Synd jeg ikke fikk til å komme «nedover» , håper det passer bedre neste gang . (Men hadde det kjekt på fotball-cup også , da ! ) 🙂

  9. Så koselig en tur. Kjempe flott garn hadde du også fått med deg hjem. Ha ei fin strikke uke 🙂

  10. Det så ut for at alle var enige om at det hadde vært en fin tur 🙂

    I dag fikk jeg pakken fra deg, tusen, tusen takk!!! For en som er hekta på hjemmestrikka kjøkkenkluter var den helt perfekt. Teksten på kortet er forresten også aldeles herlig. Ha ei fortsatt god helg!

  11. ja me hadde en superduper tur.
    trur du må se på nettet etter mønster på stitcheriet,har ikke fått mønster noen gang

  12. Misunnelig . .. å nei da, bare bitte litt.
    Ser om som dere hadde en skikkelig flott tur altså, og med masse flott garn med i retur.

  13. Det så kjempekoselig ut! Familien til min kjære har hytte på Lesjaskog, og jeg hadde min første tur til Åndalsnes i romjula. Det blir nok ikke den siste:)

  14. tittelitu.
    vi hadde det fint på tur ja.
    har så lite garn fra før jeg altså.
    kjekt å bli kjent med ronille.
    kjempedame

  15. Tusen takk til deg Ronille som er så flink til å sende hilsen. Jeg sender en hilsen tilbake til deg. Jeg skulle gjerne värt sammen med denne «gjengen». Av og til så savner jeg Norge, men vi sier bare noen ganger da…. I helgen har jeg passet barn og hund. Hunden har jeg fortsatt hos meg og han heter Snoopy. Vi skal gå lange turer og ha det fint sammen. Med hilsen fra Asterix.

  16. Takk for i går. Hadde det kjempekos. Håper det ikke blir så veldig lenge til vi reiser på tur neste gang.

  17. Det der så ut til å være en skikkelig koselig tur!

  18. For ein kjekk dag dette må ha vore!! Herleg pakke frå Jordbærstedet!!

  19. Virket som en knall tur. Blir litt misunnelig her jeg sitter 🙂 Ha en fortsatt fin uke!

    mari

  20. Ta en titt i bloggen min-det er en award til deg der:)


Legg igjen en kommentar

