Prinsessekjole.

Puhhh, endelig ferdig med Prinsessekjolen. Kjolen har vore ferdig nokre dagar, men eg syntes det var så fryktelig kjedelig å hekle blomster og feste trådane… I morga skal en kjær kollega få denne til Lisje Prinsessa si. Strikka på pinne nr 3 i Mandarin Petit.

 

 

 

Published in: on juni 18, 2008 at 20:09  Comments (20)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2008/06/18/prinsessekjole/trackback/

RSS feed for comments on this post.

20 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Ååå, kjolen blei jo heilt skjønne. Heldige hun som får den:)

  2. Så fin den ble! Fine sarte farger..

  3. ååh den ble supersøt! Så heldig kollega da.

  4. Kjempeflott dette mønsteret,flott resultat.Mye arbeide på denne kjolen, så den som får denne er heldig. Har du strikka jakken også?

  5. Kjempesøt kjole.Heldig er jenta som får den.

  6. Ååååå, den ble nydelig!!!! Den lille prinsessa er ei heldig lita ei som får en så fin kjole!!
    Ha en fin kveld videre 🙂

  7. Det der er og blir en nydelig kjole, heldig hun som får den.

  8. Å, den var nydelig! Jeg er i kjole-modus for tiden, kanskje dette var noe å prøve seg på?

  9. Hei – Så flink du er Ronille, og snill som gir deg i kast med såpass store prosjekter for kolleger 🙂
    Kjolen ble veldig søt. Ha en fin kveld.

  10. Så flott den ble, Jeg fikk akkurat spørsmål fra min datter om å strikke denne til vesle Helene, Så det spørs nok om det ikke blir en slik kjole på henne. Enten fra meg eller farmoren!

  11. Den ble kjempefin, ser du har brukt orginalfargene,
    jeg valgte et annet garn(og litt andre farger) og ble veldig fornøyd med det! Som alltid går det unna i svingene når du setter igang med noe !

  12. Nydelig og spesiell kjole, så flink du er! Det var en sjelden fargekombinasjon det der. Tipper prinsessa blir fin!

  13. Skjønn kjole. Det blir nok ei fornøyd lita jente som skal gå rundt i den. Flotte farger.

  14. Hej på dej!
    Oj va fin den blev. Önskar dig en god sommar.
    Kramizar Garnängeln

  15. Nydelig kjole! Sånn fikk jeg lyst til å ha på pinnene også! Takker for motivasjon 🙂

  16. Kjolen er nydeleg!!

  17. Utrolig fin!! Kan tenke meg mottakeren blir glad!! NYDELIG!

  18. Kjempenydelig prinsessekjole! Ha en flott helg:)

  19. En nydelig kjole du har laget. Han en flott helg, og ikke minst GOD FERIE.

  20. Ejjjjj såååå fin den blev. Min blev en stor success, og bruges flittigt.
    Ønsker dig en god helg, da vi rejser til Island i morgen på ferie :)))


Legg igjen en kommentar

