Eg har blitt tagga.

Denne har eg fått av Anne Elise  LisaM og Julia.

Reglene først:
Kvar spelar svarar på spørsmåla om seg sjølv. I slutten av innlegget gjev du det videre til 6 andre personar og fører opp namna deira. Så legg du beskjed hos dei om at dei er tagga og ber dei lese din blogg. La personen som tagga deg vite det når du har lagt inn svar.

1: Hva gjorde du for 10 år siden?
– Bur her eg bur no. Barna mine var 7 og 10 år, jobba som skuleassistent.

2: Nevn 5 ting du har/hadde på «gjøre-lista» di i dag?
– Vore på jobb.
– Sommer avslutning med kollegaene mine.
– Sove en liten ettermiddagslur.
– Prøve å få rydda litt og kanskje vaske badet…
– Kanskje skifte på sengane…

3: Snack jeg liker??
– Japp og Cashwnøtter!

4: Ting jeg vil gjøre som milliardær??
– Betale gjeld, reise, delt med ungane og familie !

5: Steder jeg har bodd?
– Volda, Førde, Trondheim og Ørsta.

Så skal denne sendast vidare til 5 andre: Kathrine, Marihøna, Malva, Mari og SisselS

 

 I dag begynte sommarferien min, heile 2 månadar til eg skal på jobb igjen!

Published in: on juni 19, 2008 at 18:15  Comments (5)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2008/06/19/eg-har-blitt-tagga-2/trackback/

RSS feed for comments on this post.

5 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Så deilig det må være å ha så lang ferie, skulle ønske jeg også hadde det sånn!

    Ha en flott ferie 🙂

  2. Takk for utfordringen – skal nok få svart på den om ikke så lenge.

    Ønsker deg en flott helg og en god ferie! Jeg må jobbe i enda tre uker før jeg kan ta ferie.

  3. Det hørtes riktig så godt ut med ferie, jeg starter neste fredag – jippi.
    Tusen takk for tagginga, den får jeg ta i kveld for nå er jeg egentlig på jobb. Rolig her på morgenkvisten i dag, 3 barn og 2 voksne.

  4. Ha en riktig god helg og en flott sommerferie.

  5. Har begynt på ferie eg også :))Onsdag var siste dagen 🙂
    Men er i gang med slåtten (er derfor det regner sånn,sukk), så ferie og ferie….
    God helg til deg også 🙂


Legg igjen en kommentar

