Husflidslaget har hatt utstilling.

I dag har Husflidslaget vårt hatt utstilling på Brudavollen, av ymse som medlemmane har laga. Ute var der nokre damer som satt med rokken og spinna garn. Inne var der både trearbeid, saum, strikk og broderier. Annonsa vart desverre ikkje trykt i avisa, men eindel folk kom innom alikavel.

Denne karen kunne kunsten å spinne med Handtein.

Her er utstillinga av arbeida mine.

 

 

Published in: on juni 22, 2008 at 17:26  Comments (12)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2008/06/22/husflidslaget-har-hatt-utstilling/trackback/

RSS feed for comments on this post.

12 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Så mange flotte bilder. Moro å se alt du hadde på utstilling òg, så mye du har laget. Må da være artig å få vise frem på en slik fin måte. Var det salg av tingene din også?

  2. Oi, her var det utrolig mye fint. Det var jo litt av en produksjon du hadde å vise frem også! Løperen på det nederste bildet lkte jeg godt. Er det du som har laget den? Hva med oppskrift? Jeg håper du får en flott sommer!

  3. Kjempe fin utstilling. Du har laget mye fint:-) Ønsker deg ei fin og kreativ uke!

  4. Så mye flott ! Hadde vært artig å vært der og sett . Trivelig på slike dager .
    Har du strikka sauer også ? De er så kule ! 🙂

  5. Flott utstilling! Jammen har dere laget mye fint! Ønsker deg ei fin uke.

  6. Hei. På surferunde kom eg over bloggen din, og ser at du har strikka «Tante Tias» dress fra boka eg laga, Myk Start! Den var kjempefin, og lurer på om eg kan få legge ut bilde i bloggen min? mykstart@blogspot.com. Eg driv å legg ut bilder der av ting som folk har strikka. May:-)

  7. Det såg ut som ei flott utstilling! Du hadde jammen mykje fint på ditt bord – du er utruleg produktiv! Flotte og fargerike klutar!

  8. Så fint salgsbord du har! 🙂 Håper du nyter sommerferiedagene! St.Hans-kleM

  9. Så mykje fint!
    Håper du har fine feriedagar trass i det ulekre veret… Eg har ikkje ferie enno, men avspaserer i dag. Hadde nokre urtrøtte jenter i dag tidlig!

  10. Trivelig med sånne utstillinger og at husflidslag «holder i hevd» gamle tradisjoner. Mye fint på bordet ditt.

  11. Her var det mye flott å se.De trollene du lager er bare så sjarmerende.

  12. Dette så kjempe flott ut! Det er så mye fint å se på sånne tilstelninger. Utstillingen din var kjempe flott. Ha en god helg.


Legg igjen en kommentar

