Oppdatering.

Denne veka har eg strikka litt kluter av garnet eg kjøpte på Rauma. Klutane er strikka i ymse bomullsgarn på pinne nr 4.

Har strikka ein klut til i motsatt farge av den første eg laga. Er ikkje så glad i mercerisert garn, men resultatet er eg fornøgd med.

Ooops, nokre tastetrykk og vips så har du 40 nøster med garn. Eg har kjøpt Safir som eg skal strikke et par pledd av, 7,60 pr nøste er slett ikkje ille 🙂

Published in: on juni 22, 2008 at 10:32  Comments (3)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2008/06/22/oppdatering-3/trackback/

RSS feed for comments on this post.

3 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. «Litt» 🙂
    Nydelige kluter i fine farger, tipper du har det rent og fint på kjøkkenet ditt. Jeg liker også fine kluter, eller kopptuer som vi sier her nord. Et gavetips: kjøp en fin glassflaske eller liten karaffel og fyll den med oppvaskmiddel, brett en kopptue rundt og fest med sløyfe og gavelapp.

  2. Så mange flotte kluter du har strikket. Jeg har også bestilt safir garn, som jeg har tenkt å strikke «curve of persuit» av. Ha en flott og produktiv uke. Klem:)

  3. Det flotte med sommerferie er at man får plutselig tid til å kose seg med håndarbeid igjen, uten å måtte skynde seg fordi man må rekke et eller annet. På en annen side kan det jo være litt farlig å ha uforbeholden tilgang til spennende og innbydenede garnbutikker på nett :-D.

    Kos deg masse.


Legg igjen en kommentar

