Orkidè.

Må bærre vise fram dei to flotte Orkidèane eg fikk i går på bursdagen min. Pottene kjøpte eg sjøl av pengar eg også fikk i gåve.

Published in: on juni 26, 2008 at 18:51  Comments (16)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2008/06/26/orkide/trackback/

RSS feed for comments on this post.

16 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Oi lekre potter!!!De likte jeg godt!!!Hvor har du kjøpt de??God helg:)

  2. Gratulere med vel overståd dag.
    så nydleige orkider.
    Vi har en på jobben den så visen og stygg ut vi klipte litt dødt vekk nå står den i full blomst med mange knopper på

  3. Gratulerer med vel overstått! Nydelige orkideer og silige potter:-)

  4. …sTilige…

  5. Gratulerer så mye med dagen du hadde den 25. Det var nydelige orkideer. God helg fra asterix.

  6. Gratulerer med vel overstått dag Ronille
    og Gratulerer med awarden….
    ja for jeg har plukket ut din blogg som vinner av min award for juni mnd…
    jeg storkoser meg på sidene dine,
    for du skriver så fint om absolutt alt mulig og du oppdaterer ganske ofte og du er utrolig flink og legge igjen hilsener på dine bloggbesøk runder.
    .. du har rett og slett en utrolig flott og trivelig og blogg som det er koselig og besøke.

    Awarde kan du hente her inne http://www.babsyen.org/Babsys_award_2008.htm

    Stor klem til deg og dine fra ho Babsy

  7. Nydelige orkideer og stilige potter.
    Riktig god helg til deg også.

  8. Gratulerer med veloverstått dag, jeg min teflonhjerne, skulle innom på dagen din, men glemte det helt. God helg

  9. Flotte orkider du har fått.
    Ønsker deg en riktig god helg og vi får håpe
    det blir litt sommer i helgen.

  10. Gratulerer med vell overstått gebursdag.
    Så håper jeg du får en lang og vellfortjent ferie med masse sol.
    Ha ei trivelig helg.

  11. Gratulerer med vel overstått. Orkideene var nydelige. Jeg har også fått sans for disse plantene nå, så 3 stk står å lyser opp i vinduet. Flotte sokker du har strikket. Ønsker deg en fin helg!

  12. Gratulerer så masse med overstått bursdag!!

  13. Vel overstått dag, nydelige orkideer.

    Ønsker deg ei fantastisk helg 🙂

  14. Hei – Stikker egentlig bare innom for å ønske deg ei riktig fin helg, men kan jo ikke la være å beundre de flotte orkideene dine. De er virkelig fine. Gratulerer med award også – den fortjener du 🙂

  15. Gratulerer med overstått:)
    Nydelige orkidéer du fikk!

  16. Hello webmaster
    I would like to share with you a link to your site
    write me here preonrelt@mail.ru


Legg igjen en kommentar

