En Award fra Babsy.

Ojsann, dette var da litt av en overraskelse. Kjære søte snille Babsy, TUSEN TAKK 🙂

Published in: on juni 27, 2008 at 8:30  Comments (11)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2008/06/27/en-award-fra-babsy/trackback/

RSS feed for comments on this post.

11 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Gratulerer med award – du fortjener det!! Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene fra deg… jeg er ikke noe flink til å kommentere i blogger, men skal prøve å skjerpe meg. God helg!!! 🙂

  2. Og den er nok helt fortjent, gratulerer!

    Og ønsker deg en riktig god helg!

  3. Gratulerer! 🙂

    Men du… Kan du ikke legge igjen blogadressen når du kommenterer? Det blir så mye lettere å løpe hit da.

    (bare bruk navn/nettadresse, så linkes jeg hit).

  4. Gratulerer med Award!
    Vil ønske deg en god helg, og samtidlig takke for alle de koslige kommentarene og hilsingene fra deg. :o)

    Håper du nyter det fine sunnmørsværet i helga!

    Jeg er imponert over mengden oppvaskkluter du har laget, og den kjolen var nydelig! :o)

  5. Gratulerer! Det er vel fortjent! Håper du får en kjempefin helg:)

  6. helt fortjent ja!!! Du er utrolig flink til å kommentere i blogger og det er alltid like koselig å komme inn til ny helgekommentar!!!:) Ha en strålende helg!!

  7. Den fortente du:)

    Ha ei fin helg! Det ser ut til at sommaren kan glede oss nokre minutt no og då. Så det er berre å kose seg medan vi kan!

  8. Heia Ronille:) Ville bare nevne at jeg har tagget deg, se i bloggen min:) Ha en videre fin helg:)

  9. Sier meg enig med alle de andre her. Denne fortjener du virkelig! Ønsker deg en fortsatt super helg!

    Klem Alice

  10. Kjære Ronille, tusen takk for alle hyggelige hilsener i bloggen min. Setter veldig pris på dine ukentlige hilsener. 🙂 Jeg har ikke vært så flink å oppdatere selv. Vært litt familieting å ta seg av. Men kommer sterkere tilbake etterhvert. Ha en strålende sommer!

  11. Og den er virkelig vel fortjent!
    Ha en fin søndagskveld c»,)


Legg igjen en kommentar

