Julisokkane 2008.

 

Vi fikk julimønsteret litt tidligare denne omgangen. Vi kunne velge mellom ymse babysokkar, og eg har strikka Cable Rib Sock i babyull på pinne 2,5. Mønsteret er fra Kitting Daily.

 

Published in: on juni 29, 2008 at 18:26  Comments (16)  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2008/06/29/julisokkane-2008/trackback/

RSS feed for comments on this post.

16 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Nydelige sokker.Lekkert mønster:)

  2. Helledutan så skjønne baby sokker.
    Ha forsatt en fin søndag

  3. Søte små sokker.
    Ha en flott uke 🙂

  4. For noen nydelige babysokker. Sukk, de er til å bli babysjuk av.

  5. Lenge sidan eg har hatt tid til å kikke inn her. Her var det masse fint å sjå og lese om sidan sist! Koseleg med vesleguten!

  6. Søøøte sokker,jeg er visst ikke ferdig med junisokkene engang jeg…..Jeg er kjempefornøyd med Harmony woods-pinnene mine.Virkelig verdt pengene synes jeg:)Venter nå på settet med strømpepinner:)
    Ønsker deg en riktig fin uke!!

  7. Skikkelig søte dah!

  8. Her går det unna med sokkeproduksjonen. De ble kjempe søte! Jeg driver med innspurten med junisokkene, men skal bli ferdig i løpet av morgen dagen. Ha en fin uke!

  9. These are simply beautiful!

  10. Så søte. Flott at julisokkene er små, så får jeg kanskje tid til noe annet også. Håper det dukker opp noen som kan få dem.

  11. Kjempefine. Ha en fin uke!

  12. Nydelige babysokker du har strikket.

  13. Sååååååå søøøøøøøøøøøøte då ;o)
    Ha ei hææææærle veka!

  14. Søte sokker.
    Hvilket garn er det du bruker på kjøkkenklutene dine og hvilket pinnenr. ? Tenkte at jeg skulle produsere noen i løpet av sommeren.
    Ha en flott uke.

  15. Å så søte, får jo nesten lyst på ny baby jo. 😆

  16. Nydelege sokkar du har strikka!!


Legg igjen en kommentar

