Sokker i Eskimo.

I går begynte eg på et par sokker i garnet eg fikk av Arielle. Brukte pinne nr 6, så dette gjekk fort, mønsteret finner du HER. Mangla litt garn, men dei hadde meir i Volda på Nettstrikk.

I morga reiser vi til fjells en tur med sekken full av garn og strikkepinner. Vi blir vekk til søndag, så eg ønsker alle som er innom ei fortsatt fin veke og god helg.

Published in: on juni 30, 2008 at 17:42  Comments (17)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ronille.wordpress.com/2008/06/30/sokker-i-eskimo/trackback/

RSS feed for comments on this post.

17 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Flotte sokker ! Har strikka noen slike par jeg og , gode , og kjappe og strikke . Sees snart ! 🙂

  2. Herlige sokker den oppskiften har jeg og prøvd.
    Så morsomt at du likte garnet du fikk.

  3. Flotte sokker Ellinor. Likte fargene veldig godt. 😆

  4. Flotte varme sokker i nydelig farge. Ønsker dere en nydelig ferie på fjellet og jeg håper det blir masse sol og varme på dere 🙂

  5. Stilige sokker! Likte fargene veldig godt! Ha en fin helg, du også 🙂

  6. Ha en riktig god sommer. Og tusen takk for alle hilsene du har lagt igjen hittil i år.

  7. Så flotte sokker! Jeg gjør minst mulig for tiden, været er jo så utrolig flott i Trondheim for tiden!
    Har en liten påskjønnelse til deg i bloggen, som takk for alle fine hilsener …..
    Ha en superduper ferieuke!

  8. Ønsker deg en fin helg og en fortsatt fin sommer.

  9. Stikker innom for å ønske deg en flott helg i sommervarmen!

  10. Ha en fine sommer med håp om sol og finaver..er snart på farten til å reise på en liten ferie her også og det skal bli herligt.
    Sokkene så lekre ut

    blogges senere 🙂
    mvh torill

  11. Innom for å ønske deg en fortsatt god sommer og ferie.
    Vi starter ferien i Stavern i dag.:)

  12. Du er sokkedronninga over alle sokkedronninger altså!!!

    Ønsker deg riktig god helg, og god tur 🙂

  13. Virkelig flotte sokker du har strikka. Jeg lilnket til oppvaskkluten du har laga selv i Norsk Strikkeforum. Jeg har tenkt å prøve meg på den. Begynner idag. Ha ei fin helg.

  14. Nå har jeg begynt på oppvaskkluten og den er kjempegrei å strikke. Fine blir de også. Jeg strikker de i grønn og lysegyl. Ser at jeg har skrevet feil i forrige kommentar. De skal stå linket til din blogg. God helg fortsatt.

  15. vill bara önska en trevlig sommar
    kramizar garnängeln

  16. Er innom for å ønske deg en riktig fin helg! Tusen takk for alle fine kommentarer på bloggen min!

  17. Så flotte sokker du har strikket deg, de så riktig så gode og varme ut.
    Håper dere hadde en fin tur på hytta. Ønsker deg en riktig så fin søndag fortsatt.
    Klem


Legg igjen en kommentar

